Ajgor Ajgor
413
BLOG

Jan Paweł II nie był idiotą

Ajgor Ajgor Społeczeństwo Obserwuj notkę 14

"Zadziwia mnie ta ogólna zmowa, by z JPII zrobić idiotę. Nie zgadzam się na to! Patrzyłem na polskiego papieża przez 27 lat jego pontyfikatu i nigdy nie miałem wrażenia, że to głupek. Mówił wspaniale, był oczytany, więc skąd nagle pomysł, że JPII nic nie wiedział, nie orientował się, został wykiwany przez McCarricka, wodzony za nos przez Dziwisza, o niczym nie miał pojęcia, nie interesował się, dokumentów nie czytał? Skąd pomysł, że nominował, kogo mu kazano i podpisywał, co mu Dziwisz podsunął? Czy naprawdę wierzycie, że ten wyjątkowo inteligentny człowiek, znający Kościół od podszewki, który stał się ponoć 'najpotężniejszym przywódcą swej epoki' oraz 'człowiekiem, który obalił komunizm' był zwyczajnym głupkiem? Proszę mi tego nie wmawiać".

Powyższe słowa wypowiedział Rafał Betlejewski, a zostały one zacytowane w wywiadzie, który przeprowadził Grzegorz Sroczyński z prof. Stanisławem Obirkiem, byłym jezuitą.

W wywiadzie sprawa pedofilii to niewielki fragment i to nie jest tak, że Obirek bije w JPII jak w bęben, krytykuje go, ale za inne rzeczy.


A cały wywiad do przeczytania TUTAJ

Ajgor
O mnie Ajgor

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo