Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
54
BLOG

Najbliższa Rodzina - czas na refleksje

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Dywizjon 303 - Historia powstania - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=jp7Jo_BZ85Q


7:03 / 57:31

Dywizjon 303 - Historia powstania

Dorian Jawor

4 tygodnie temu

Brak mi słów. Cudowny, wzruszający film, z niezwylke mądrze przekazywaną historią i wiedzą. Wszystkim, zwłaszcza interesującymi się lotnictwem II wojny światowej szczerze polecam. Perełka.

DVDEXCELLENT

6 miesięcy temu

Cześć i chwała bohaterom!!!!

50

Historia Prawdziwa

Bogdan z Polski

1 tydzień temu

Możecie się śmiać, ale łzy leciały mi same. Cześć Ich pamięci !

Ps. Moje córki (23 , 25 lat ) nie lubią historii, za to synek lat 8 wymiata, jest rewelacyjny. O wojnach, powstaniu naszego Państwa wie więcej niż nie jedna dorosła osoba. Jestem z Niego dumny, bo zapowiada się na prawdziwego Polaka.

17

Zdzichu S.

Zdzichu S.

1 tydzień temu (edytowany)

40:15 - pan Eugeniusz "Dziubek" Horbaczewski, jeden z najlepszych, a jednocześnie najmniej znanych polskich asów myśliwskich... Zginął we Francji... Chory na grypę(!) , w ostatnim locie zestrzelił 3 maszyny wroga, nim sam złożył skrzydła...

12

Walemar Kozlowski

Walemar Kozlowski

1 tydzień temu

dzięki m.in Takim Ludziom jestem dumny, że jestem Polakiem

33

Asia Skalska

Asia Skalska

1 tydzień temu

Najgorsze jest to, że ci ludzie będą jak powstańcy styczniowi. Po prostu zostaną zapomniani z wyjątkiem pojedynczych nazwisk.

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo