Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
152
BLOG

Lata szczenięce odchodzą

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Kultura Obserwuj notkę 2

Goniąc kormorany






1. Szukam nieustannie Twojej Twarzy ciało, dusza, tęskni, marzy o spotkaniu z Twą miłością, z Twym pokojem. Gdzie mnie widzisz w Swoich planach Panie tam niech stopą moja stanie chcę wypełniać dzisiaj Boże Twoją wolę. Ref. A jakie miejsce mi wybrałeś Panie, powiedz, co wypełnić każesz Jezu zrobię wszystko, by wypełnić Twoją wolę do końca, mój Panie Boże. Prowadź mnie, bo zginę w tym kole życia, które kręci się, a ja w nim znikam, tonę wśród tak licznych niepokojów życia, chwyć mnie za rękę, trzymaj mocno Panie... 2. Plany Twoje Panie niepojęte, wszystkie wzniosłe, wniebowzięte, jak zrozumieć człowiek marny wszystkie zdoła. Lecz o jedno tylko Ciebie proszę i modlitwę w górę wznoszę, bym widziała zawsze Panie Twoją wolę..

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,adrianna_brzuzek,jakie_miejsce_mi_wybrales_panie.html


Nie żyje Piotr Szczepanik. Wybitny artysta zmarł w wieku 78 lat

20 sierpnia 2020, 11:02

Nie żyje piosenkarz, gitarzysta, aktor Piotr Szczepanik. Wykonawca jednej z najpiękniejszych polskich ballad o miłości "Kochać" zmarł w wieku 78 lat. O śmierci artysty poinformowała jego córka, Jagoda Maria Szczepanik.

Będzie żył w naszej pamięci jak JEGO MUZYKA




Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura