Zdjęcie nr1
Miejsca osobliwe i pożary rejon Smoleńsk w dniach 
09-11 kwietnia 2010 roku
Zdjęcie nr1 Miejsca osobliwe i pożary rejon Smoleńsk w dniach 09-11 kwietnia 2010 roku
Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
2296
BLOG

Lekcje z geofizyki na ziemi smoleńskiej: dni 07-11.04.2010 cz.vi

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Polityka Obserwuj notkę 50

 

  Miejsca pożarów i punkty osobliwe na Ziemi Smoleńskiej.

Pamięci Tych , którzy odeszli do Pana 14 miesięcy Temu.

 

Wobec coraz większych wątpliwości powstałych w wyniku dotychczasowego przekazu medialnego odnośnie miejsca i tragicznego upadku samolotu rządowego Rzeczypospolitej Polski TU-154M PLF no1-0-1 podjęliśmy badanie u FYM-a i innych Blogerów w celu wyjaśnienia wszystkich okoliczności i następstw tej Tragedii.

Wiemy, że oficjalny przekaz medialny od samego początku zdarzenia jest niespójny, często sam sobie przeczy.

Wobec powyższego powstało coraz więcej i więcej wątpliwości.

Staramy się „Smoleńską Mgłę” rozwiać i to co jest Prawdę, poprzez analizy i eliminowanie sprzeczności ujawnić Państwu.

Taki jest cel naszych działań: służba Prawdzie.

Bo tylko w ten sposób dla nas, dla naszych Dzieci i Wnuków można budować przyjazny, piękny i bezpieczny Świat na Ziemi.

Poszukując tragicznego miejsca lokalizacji upadku samolotu TU-154M w dniu 10 kwietnia 2010 roku należy sprawdzić wobec powstałych bardzo poważnych i nie wyjaśnionych do tej pory okoliczności „Oficjalnego miejsca kolizji z ziemią oznaczonego na mapach jako miejsce  przypadku zderzenia ziemią TU-154M PLF101

2

M-X+TU154M?

10.04.2010?

54o49’34.46” N

32o03’ 11.41” E

SMOLEŃSK

Punkt -O-

 

Mamy poważne wątpliwości co do jedynego przekazu z miejsca zdarzenia tj. film Sławomira Wiśniewskiego podany bez autoryzacji i weryfikacji przez wszystkie agencje światowe do wiadomości publicznej.

Upadek i samolotu i jego rozdrobnienie wiąże się z powstaniem pożaru.

Stopień jego nasilenia i skala zależy od bardzo wielu okoliczności o czym pisałem w poprzednich Notkach.

Na pokładzie było w zbiornikach ponad 8000 kg palnego paliwy nafty lotniczej JET-A1 i innych elementów palnych np. smary, wyposażenie samolotu. Temat ten wyjaśnił szczegółowo Bloger A-Tem , Grzegorz Rossa i inni na Salonie 24.pl

Proszę o publiczne zbadanie przez Wszystkich dociekliwych następujących miejsc rozpoznanych w dniach 09-11 kwietnia 2010 roku przez Satelity Geofizyczne Terra/MODIS i Aqua/MODIS Agencji NASA.

Szczegółowe przeanalizowanie tych miejsc posługując się chociażby programem GOOGLE EARTH i innymi programami pozycjonowani GPS punktów na Ziemi; może przybliżyć nas do prawdy o miejscu upadku TU-154M PFL101 a może i także trzeciego Samolotu JAK-40 pilotowanego przez Śp. Generała pilota Andrzeja Błasika?

Drugi JAK-40 z dziennikarzami na pokładzie pilotowany przez Porucznika pilota Artura Wosztyla wylądował bezpiecznie na lotnisku Siewiernyj.

Pilot Jaka 40 nie złamał w Smoleńsku procedur

 - [ Translate this page ]

8 Cze 2011 ... Porucznik Artur Wosztyl, pilot Jaka 40, którym na uroczystości w Katyniu lecieli dziennikarze i który lądował w Smoleńsku przed rządowym ...
wsieci.rp.pl/.../Katastrofa-smolenska-Pilot-Jaka-40-nie-ladowal-brawurowo -

 

Samolot ten tego samego dnia powrócił do kraju.

Taka jest hipoteza, którą można tylko drogą analiz przyjąć za Tezę lub odrzucić.

   

Zdjęcie nr1 w nagłówku Notki 

Miejsca osobliwe i pożary rejon Smoleńsk w dniach 

09-11 kwietnia 2010 roku

Pozycje MIEJSC POŻARU W DNIACH:

 OD 9 KWIETNIA 2010 ROKU DO DNIA 11 KWIETNIA 2010 ROKU W Rejonie Smoleńskim z wyłączeniem cmentarza Ofiar w Katyniu.

 

Lp

Nazwa punktu

Data

Szerokość geograficzna

Długość geograficzna

Uwagi

1

VIT

10.04.2010

55o 11’ 44.04 N

30o 11’ 37.69” E

VITEBSK

2

M-X+TU154M?

10.04.2010?

54o49’34.46” N

32o03’ 11.41” E

SMOLEŃSK

Punkt -O-

3

XX

09.04.2010

54o 45’ 15.14” N

32o 08’ 08.41” E

 

4

XXX

09.04.2010

54o 50’ 54.16” N

31o 46’ 42.22” E

 

5

XY

10.04.2010

54o 51’ 22.57” N

31o 41’ 15.85” E

 

6

XYZ

10.04.2010

54o 52’ 48.31” N

31o 38’ 29.49” E

 

7

ZYX

10.04.2010

55o 13’ 3.63” N

31o 24’ 47.76” E

 

8

M-2

10.04.2010

54o 54’ 54.96” N

31o 23’ 05.46” E

 

9

M_3

11.04.2010

54o 48’ 20.65” N

32o 04, 28.61” E

 

10

M-3

 

55o 14’ 47.96” N

31o 8’ 33.86” E

?

11

M-4

11.04.2010

54o 49’ 05.93” N

32o 27’ 26.38” E

 

12

M-5

11.04.2010

54o 56’ 56.67” N

32o 35’ 45.02” E

 

13

M-6

11.04.2010

55o 7’ 55.70” N

32o 53’ 41.81” E

 

14

M-7

11.04.2010

55o 4’ 35.53” N

32o 59’ 13.57” E

 

15

M-8

09.04.2010

54o 34’ 53.18” N

32o 20’ 43.83” E

 

16

M-9

11.04.2010

54o 30’ 47.64” N

32o 13’ 59.36” E

 

17

M-10

11.04.2010

54o 26’ 11.49” N

32o 40’ 14.53 E

 

18

M-11

11.04.2010

54o 20’ 11.81” N

32o 15’ 42.48” E

 

19

M-12

 

54o 30’ 35.32” E

33o 8’ 1.68” E

 

20

M-13

11.04.2010

54o 9’ 56.24” N

32o 1’ 59.21” E

 

21

M-14

11.04.2010

54o 33’ 21.86” N

31o 58’ 44.95” E

 

22

M-15

09.04.2010

53o 33’ 12.40” N

32o 26’ 31.26” E

 

23

M-16

11.04.2010

54o 30’ 36.22” N

33o 08’ 02.21” E

 

24

M-17

10.04.2010

55o 26’ 0.66” N

32o 12’ 7.39” E

 

25

M-18

10.04.2010

55o 8’ 23.17” N

32o 30’ 37.71” E

 

26

M-19

10.04.2010

55o 01’ 20.63” N

33o 16’ 25.25” E

 

27

M-20

10.04.2010

55o 18’ 45.34” N

33o 08’ 57.71” E

 

28

M-21

10.04.2010

55o 31’ 22.47” N

32o 51’ 26.71” E

 

29

M-22

11.04.2010

55o 30’ 16.64” N

32o 27’ 35.30” E

 

30

M-23

11.04.2010

55o 33’ 26.66” N

33o 24’ 2.42” E

 

31

M-24

 

 

 

Rezerwa

32

M-25

11.04.2010

55o 22’ 37.69” N

33o 36’ 3.37” E

 

33

M-26

11.04.2010

54o 57’ 31.82” N

33o 17’ 47.05” E

 

34

M-27

11.04.2010

55o 9’ 44.21” N

33o 15’ 11.29” E

 

35

M-28

11.04.2010

55o 14’ 24.01” N

32o 59’ 58.08” E

 

36

M-29

11.04.2010

53o 54’ 39.73” N

32o 55’ 11.36” E

 

37

M-30

11.04.2010

53o 52’ 56.50” N

32o 46’ 52.24” E

 

38

M-31

11.04.2010

53o 50’ 11.84” N

32o 52’ 55.99” E

 

39

M-32

11.04.2010

53o 57’ 39.23” N

32o 39’ 4.90” E

 

40

M-33

11.04.2010

53o 52’ 21.30” N

32o 58’ 39.41” E

 

41

M-34

11.04.2010

53o 43’ 57.15” N

33o 1’ 35.46” E

 

42

M-35

11.04.2010

55o 40’ 7.35” N

31o 47’ 6.50” E

 

 

LEGENDA : Pożary i miejsca „osobliwe”

I. Dzień 09.04.2010 oznaczono na mapach kolorem 09.04.2010

Np. Miejsce osobliwe

3

XX

09.04.2010

54o 45’ 15.14” N

32o 08’ 08.41” E

 

 

II. Dzień 10.04.2010 oznaczono na mapach kolorem 10.04.2010

Np. Miejsce przelotu i upadku? Samolotu TU154M No1-0-1 w dniu 10 kwietnia 2010 roku

01

VIT

10.04.2010

55o 11’ 44.04 N

30o 11’ 37.69” E

VITEBSK

02

M-X+TU154M?

10.04.2010?

54o49’34.46” N

32o03’ 11.41” E

SMOLEŃSK

Punkt -O-

 

 

III. Dzień 11.04.2010 oznaczono na mapach kolorem 11.04.2010

Np. miejsce pożaru w dniu 11 kwietnia 2010 roku

09

M_3

11.04.2010

54o 48’ 20.65” N

32o 04, 28.61” E

 

 

Wszystkim Strazakom chciałbym dzisiaj 14 czerwca 2011 roku w uzupelnieniu tej Notki złozyć w podziękowaniu Dedykację w postaci filmu który w Hołdzie dla Nich został umieszczony w Sieci:

 

 

Straż Pożarna = Bohaterstwo

Zadanie domowe: termin do 19 czerwca 2011 roku i później na „Egzaminie poprawkowym”.

A dla czynnych zawodowo Strażakom dedykuję:

 Hołd Strażakom

Apel ten szczególnie kieruję do Podchorążych Wyższej Oficerskiej Szkoły Pożarnictwa w Warszawie i Absolwentów Tej zacnej Uczelni, którzy w roku 1981 dali pokaz Niezłomności podejmując Strajk w Szkole.

PS. Wszelkie pytania proszę kierować do mnie Albatros z lotu ptaka.

Adres: Albatros.Salon24.pl

 

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka