Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
1227
BLOG

666 cm Kupą mości panie i panowie

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

KTO trzymał taśmę, kto wlaził na drabinę?Kto mierzył pancerną brzozę.

666 cm

image

The Number of the Beast [edit]

666 cm Kupą mości panie i panowie

 

https://en.wikipedia.org/wiki/666_(number)

 
666 jest często związane z diabłem.
Główny artykuł: Liczba Bestii

Textus Receptus rękopisów Nowego Testamentu, Apokalipsie (13: 17-18) tajemniczo stwierdza 666 za "liczbę człowieka" lub "liczbę człowieka" (w zależności od tego, jak tekst jest tłumaczony) związane z Bestia, antagonistyczne stworzenie, które pojawia się na chwilę o dwie trzecie w apokaliptycznej wizji na język. Niektóre rękopisy oryginalnego greckiego używać symboli χξς chi xi napiętnowanie (lub ϝ digamma), podczas gdy inne rękopisy przeliterować liczbę słownie.

We współczesnej kulturze popularnej, 666 stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli dla Antychrysta lub, alternatywnie, z diabłem. Numer 666 jest rzekomo stosowany w celu wywołania szatana. Earnest odniesienia do liczby wystąpić zarówno wśród apocalypticist chrześcijańskich grup i jawnie antychrześcijańskich subkultur. Zawarte w zachodniej sztuki współczesnej literaturze lub są bardziej prawdopodobne niż nie, celowe odniesienia do Bestii symboliki. Takie popularne referencje są zatem zbyt wiele do listy.

To jest wspólne, aby zobaczyć symboliczną rolę liczby całkowitej 666 przeniesiona do sekwencji cyfr 6-6-6. Niektórzy ludzie podejmują stowarzyszenia Satanic 666 tak poważnie, że aktywnie unikać rzeczy związane z 666 lub cyfr 6-6-6. Jest to znane jako hexakosioihexekontahexaphobia.

W kilku wczesnych rękopisów biblijnych, numer jest wymieniane jako 616. [3]

Kto odłupal kawalek nieszczęścia polski i polaków dla potomności ?

image

 

image

image

 

Malarze pokojowi, czy "POKOJU" ?

image

image

4.09 10:40Kategoria: Polityka Odsłon: 421 8 Komentuj

1 m w głąb

PROBLEM UCHODŹCÓW

PANI PREMIER EWA KOPACZ ZNOWUŻ KŁAMIE TAK JAK W PRZYPADKU SMOLEŃSKA 10 KWIETNIA 2010 ROKU NA NARODZIE U PUTINA NA KREMLU 13 KWIETNIA 2010 ROKU I W POLSKIM SEJMIE

Przesłany 10.09.2014

Prime Minister Vladimir Putin holds a meeting of the state commission to investigate the causes of the Tu-154 plane crash. Representatives of the Polish side taking part in investigating the crash have been invited to the meeting

Kopacz, Anodina, Putin i propozycja pomocy UE przy badaniu katastrofy smoleńskiej. Narada w Moskwie

666 cm ???

zły to ptak, co własne gniazdo kala
it’s an ill bird that fouls its own nest

TERROR NEVER RESTS IN PACE !

Niestety ten Pan śp. Stanisław ŻURKOWSKI jako świadek nie może powiedzieć więcej niż to co powiedział !

image

Zmarł Stanisław Żurkowski - Altair Agencja Lotnicza

www.altair.com.pl/news/view?news_id=17946 - Translate this page
Nov 16, 2015 - Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych (PKBWL) z ogromnym żalem informuje, że odszedł nagle dr inż. Stanisław Żurkowski.

Zmarł Stanisław Żurkowski - Portal · dlapilota.pl

dlapilota.pl/wiadomosci/.../zmarl-stanislaw-zurkowski
Translate this page
Nov 18, 2015 - Stanisław Żurkowski (fot. PKBWL). Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych z ogromnym żalem poinformowała społeczność ...

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,9032575,Komisja_wypadkow_lotniczych_chce_odwolac_E__Klicha_.html

 

Komisja wypadków lotniczych chce odwołać E. Klicha. "Nieudolność"

rik
 
31.01.2011 17:49
- Bierna postawa Edmunda Klicha spowodowała, że MAK nie uwzględnił wielu wniosków strony polskiej - twierdzi Stanisław Żurkowski, były przewodniczący Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych (PKBWL). Wzywa do usunięcia Klicha z komisji. Wniosek popiera 13 z 15 członków komisji - podaje portal telewizji TVN24.
Edmund Klich

Edmund Klich (Sławomir Kamiński / AG)

Stanisław Żurkowski ostro skrytykował Klicha. Obecny przewodniczący komisji podczas badania katastrofy smoleńskiej miał wykazać się "nieudolnością. "brakiem profesjonalizmu" i "brakiem skuteczności".

Zdaniem byłego przewodniczącego, Klich nie potrafił "skutecznie uczestniczyć w badaniach prowadzonych przez MAK". Miało to zaowocować tym, że w końcowym raporcie rosyjskiej komisji pojawiło się "wiele niedociągnięć".
 
 
Żurkowski zarzuca Klichowi także "nieudolną politykę informacyjną". Przewodniczący miał załamać zapisy konwencji Chicagowskiej ujawniając mediom informacje z prowadzonego śledztwa. Miał w ten sposób złamać także zasady etyczne wyznaczone przez ICAO (Organizacja Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego) i nowe przepisy UE, dotyczące badania wypadków lotniczych.

Zdaniem Żurkowskiego, wszystkie domniemane przewiny Klicha miały rzucić negatywne światło na całą PKBWL. Były przewodniczący komisji wnioskował o "cofnięcie wyznaczenia" obecnego przewodniczącego do PKBWL - pisze portal tvn24.pl Minister infrastruktury, który otrzymał już pismo z prośbą odwołanie Klicha jeszcze nie podjął decyzji, ma to zrobić w najbliższych dniach.

 

Fatalna brzoza

Silniki

Polscy specjaliści

Oględziny wraku na płycie lotniska w kwietniu 2010

Szczątki samolotu na płycie lotniska Smoleńsk Siewiernyj

Awionika i osprzęt

Silniki

 

http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/55522,jedna-wielka-brzozowa-lipa.html?d=1

 

zdjęcie

 

Zdjęcie: Marek Borawski/ Nasz Dziennik Jedna wielka brzozowa lipa Share on emailShare on facebookShare on twitterMore Sharing Services Wtorek, 1 października 2013 (11:11) Najnowszy wpis mec. Janusza Wojciechowskiego opublikowany na blogAID   Który ekspert mierzył brzozę, kto trzymał drabinę, kto podawał taśmę?   1. Jakiś MEL Anonim zaatakował na blogu moje pytanie: Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie coś o ekspertach Laska? Odparł też, w swoim własnym przekonaniu, mój zarzut, że nie da się skonfrontować ekspertów Macierewicza i ekspertów Laska, bo Lasek żadnych ekspertów nie ma. MEL Anonim napisał tak: Warto więc przeanalizować głównych ekspertów KBWLLP, by stwierdzić, iż słowa europosła Wojciechowskiego są niestety bezpodstawnym atakiem na autorytety w dziedzinie lotnictwa: Płk pil. mgr inż. Mirosław Grochowski – pilot wojskowy; Mgr Agata Kaczyńska – prawnik ze specjalizacją z prawa lotniczego; Ppłk pil. mgr inż. Robert Benedict – pilot wojskowy, pilot doświadczalny; Mjr lek. med. Bogusław Biernat  – lekarz wojskowy, anatomopatolog; Mjr mgr inż. Dariusz Dawidziak – inżynier lotniczy; Mjr mgr inż. Leszek Filipczyk – inżynier lotniczy; Mgr inż. Bogdan Fydrych – specjalista z zakresu kontroli ruchu lotniczego; Mgr Wiesław Jedynak – pilot liniowy w PLL LOT, instruktor, wykładowca prawa lotniczego na wydziale MEiL Mjr mgr inż. Artur Kułaszka – inżynier lotniczy, kierownik Pracowni Badań Silników Lotniczych w ITWL; Mec. Agnieszka Kunert-Diallo – prawnik ze specjalizacją z prawa lotniczego; Dr inż. Maciej Lasek – pilot doświadczalny, instruktor, inżynier lotniczy, obliczeniowiec, wykładowca na wydziale MEiL (mechanika lotu oraz badanie wypadków lotniczych); Mgr inż. Krzysztof Lenartowicz – pilot liniowy w PLL LOT; Mgr inż. Piotr Lipiec – inżynier; Mgr inż. Edward Łojek – inżynier lotniczy, radiooperator, kierownik Działu Planowania i Nadzoru Operacji Lotniczych w PLL LOT; Komandor rezerwy pil. Dariusz Majewski – pilot wojskowy w rezerwie; Mgr inż. Władysław Metelski – inżynier lotniczy; Ppłk dr inż. Sławomir Michalak – inżynier lotniczy, kierownik Zakładu Awioniki w ITWL; Ppłk mgr inż. Cezary Musiał – inżynier lotniczy, technik pokładowy; Ppłk mgr inż. Janusz Niczyj – inżynier lotniczy; Płk rez. mgr inż. Jacek Przybysz – inżynier lotniczy; Mjr rez. mgr inż. Jerzy Skrzypek – inżynier lotniczy; Mgr inż. Kazimierz Szostak – inżynier pokładowy; Ppłk rez. mgr inż. Waldemar Targalski – pilot wojskowy w rezerwie, pilot liniowy; Płk dr Olaf Truszczyński – psycholog lotniczy; Płk mgr inż. Mirosław Wierzbicki – inżynier lotniczy, inżynier pokładowy; Płk dypl. rez. pilot dr Andrzej Winiewski – pilot wojskowy w rezerwie, prawnik, specjalista ds. funkcjonowania operacyjnego portów lotniczych; Mgr inż. Wiesław Wypych – inżynier lotniczy w PLL LOT; Dr hab. Marek Żylicz – specjalista prawa międzynarodowego lotniczego; Dr inż. Stanisław Żurkowski – inżynier.   2. Autorytety w dziedzinie lotnictwa... długa lista szacownych nazwisk, stopni i tytułów – piloci, inżynierowie, prawnicy, nawet jeden lekarz anatomopatolog. Co prawda od profesorów na tej liście się nie roi, sława nazwisk też raczej nie powala na kolana, Macierewicz ma w zespole bardziej znane nazwiska, ale owszem, budzi respekt bogactwo specjalizacji. Na to bogactwo wielokrotnie powołuje się reprezentujący je doktor Lasek. Nie można jednak, mimo wielu prób podejmowanych oficjalnie przez senatorów Prawa i Sprawiedliwości (pisałem już o ich 14 pytaniach), dowiedzieć się – czy oni te katastrofę badali na zasadzie "kupą, mości panowie", czy też podzielili się robotą, a jeśli się podzielili, to konkretnie kto co badał? Który ekspert mierzył brzozę, a który tylko podawał mu taśmę? Który brzozę oglądał przez lupę, a który tylko drabinę przytrzymywał? Kto z wymienionych zacnych autorytetów rozpoznawał głos generała Błasika, a kto tylko otwierał czarną skrzynkę? Kto z rzeczonych wybitnych fizycznie dotknął wraku, kto go widział z daleka, a kto jedynie w telewizji? Kto z nich wie cokolwiek o sekcjach zwłok, może któryś lekarz albo prawnik? Kto dotknął foteli, kto zbierał z nich pyłki, kto i jak wywąchał, że nie było na nich trotylowej spalenizny? Który geniusz obliczył tak dokładnie siły i masy działające na brzozę i na skrzydło oraz przedstawił wyliczenia udowadniające wykonanie przez samolot słynnej beczki? Zwłaszcza ta brzoza nie daje mi spokoju i to skrzydło, bo wytężam wzrok i nie widzę wśród Laskowych znakomitości nikogo, kto imponowałby wiedzą i tytułami z zakresu fizyki czy wytrzymałości materiałów. Lasek nie chce wyjąć i pokazać żadnej ekspertyzy, a ja podejrzewam, że ekspertyza jest, tylko krótka – jak walnęło, to się urwało...   3. Lasek ekspertyz nie ujawnia i zasłania się tajemnicą prawa lotniczego. Zasłania się bezprawnie, bo prawo chroni tajemnicę tylko w czasie badania katastrofy, a nie po zakończeniu badań. W niczym więc MEL Anonim mnie nie przekonał, podobnie jak nie przekonał mnie Lasek. Wręcz przeciwnie, pogłębili tylko moje obawy, graniczące z pewnością, że badanie katastrofy smoleńskiej przez komisję rządową to była jedna wielka brzozowa lipa...

Artykuł opublikowany na stronie: http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/55522,jedna-wielka-brzozowa-lipa.html?d=1

 

Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka