Alfred Kopaczel Alfred Kopaczel
372
BLOG

Studium frustracji

Alfred Kopaczel Alfred Kopaczel Kultura Obserwuj notkę 76

Something is rotten in the state of Denmark.

 

     Jestem sfrustrowany, a bo co spojrzę na salon, to same notki Sowińca, albo o Sowińcu. I komentarze podobnie. Z tego 90% od bab. Załamka. Załamka i myśli samobójcze.
     Jestem ukryty, bo jestem terrorystą i dżihadystą. Salonowym. Mam, na klacie, namalowane niebieskim mazakiem anchois. Wysadzę salon w kosmos i Sowińcowi zrobię kęsim, cokolwiek to znaczy... W każdym razie blogerki nie bedą miały pożytku. Już mam w zębach kindżał, a w ręku klawisz delete. Zrobię to, nie ma zmiłuj i żadne klękajcie narody nie pomoże. no, chyba jaka fajna blogerka... ale nie, będę twardy. To znaczy miękki... zważywszy na taką okoliczność klękania... jeżu kolczasty...co, ja piszę, co ja piszę...

     Ile, porządny zamachowiec musi poświęcić. Warto. Za ten czyn pójdę do raju zamachowców i tam będę bzykał hurysy. Popijał kawkę z kardamonem i popalał wodną fajkę w przerwach między jedną i drugą.... kawą, oczywiście.

The rest is silence.

Notka sponsorowana.
(Przez Sowińca)

P.S.
Jerzyk, na PW podam nowy numer konta.   

 

 

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura