allocator allocator
151
BLOG

Rozliczenie z prawdy - kłamcy na listach PiS do PE

allocator allocator Polityka Obserwuj notkę 13

Jestem nauczycielem mianowanym z mgr, zatrudnionym na pełny etat, bez wychowawstwa. Za moją etatową pracę otrzymuję obecnie 2257,58 zł na rękę, z dodatkiem motywacyjnym, bez indywidualnych potrąceń, rat kredytów, składek związkowych itp. (tylko normalne składki i zaliczka na podatek).

"W rok i 9 miesięcy nauczyciele dostaną podwyżkę w wysokości 15,8 proc. - co średnio będzie stanowiło ok. 1000 zł dla nauczyciela"

(29 sierpnia 2018 r., o podwyżkach od kwietnia 2018 do stycznia 2020)

Do tej pory w dwóch ratach z zapowiedzianych trzech otrzymałem:

1. 99,30 zł netto miesięcznie z pierwszej podwyżki 5,35%, od kwietnia 2018

2. 95,39 zł netto miesięcznie z drugiej podwyżki 5%, od stycznia 2019

Teraz w trzeciej racie proponują mi podwyżkę o 9,6%, czyli o jakieś 195 zł na rękę. A bez strajku miało być 5%, czyli niecałe 100 zł.

Babsztyl zajmujący stanowisko ministra edukacji bezczelnie oszukał Polaków.

Powiedział Polakom, że nauczyciele dostaną średnio około tysiąc, a miał na podwyżki 500 brutto.

Obecnie kandyduje do Parlamentu Europejskiego z listy PiS.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


"System musi być zmieniony", bo "wyczerpał już swoje możliwości".

Po trzech latach wdrażania reformy oświaty, która była jednym z flagowych sukcesów rządu Beaty Szydło, pani eks-premier - dźwigając polityczną odpowiedzialność za sukces swojego rządu - obwieściła, co zacytowałem powyżej.

Pani Premier, kiedy Pani kłamała? Czy ogłaszając kolejne sukcesy reformy, czy obecnie - że system się wyczerpał?

A może kłopot w tym, że system działał, dopóki nauczyciele chcieli pracować za półdarmo?

Beata Szydło obecnie kandyduje do Parlamentu Europejskiego z listy PiS.

allocator
O mnie allocator

Łodzianin od urodzenia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka