AmeliaPustak AmeliaPustak
631
BLOG

Cała prawda o pustaku

AmeliaPustak AmeliaPustak Rozmaitości Obserwuj notkę 58

 Wiele w sieci już czyniłam

Haftowałam i pieliłam

Gotowałam i śpiewałam

Nawet wiersz recytowałam

Wazeliny toczę walec

I Staszkowi trzymam palec

Mimo że wycmokam zady

Prawda smutna – nie dam rady

 

Mogę giąć się i wyginać

Nic nie umiem – moja wina

Bo gdy inni nieśli teczki

Ja targałam gdzieś woreczki

A w woreczkach żer dla kota

Kasza smalec i prostota

 

Jak wam tiramisu podam

To wam patrzeć będzie szkoda

Serwnę wam kołduny z sokiem

To wam wszystko wyjdzie bokiem

Okruchy podam z podłogi

Już padać mi tu pod nogi!

A jeśli ktoś nie docenia

Tego mojego pichcenia

Na pieszo marsz do Lichenia!

I błagać o cud przebaczenia

 

Jak koło gospodyń wiejskich

Co pierze i sprząta gotuje

Obciąga (guziki) haftuje

I obrus udraperowuje

 

A prawda o życiu jest taka

Że nic nie zastąpi pustaka

Bo pustak jest niepowtarzalny

Nijaki i mdły – niejadalny

I choćby nadymał się wielce

Wciąż dno widzi

Denko

W butelce…

o mnie: prowadzę osobiście bloga: http://sramelia666.wordpress.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości