Amstern Amstern
1130
BLOG

Jarku, daj, ać ja pobruszę, a ty wyp***

Amstern Amstern Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 92

PiSowska prominencja pochowala sie gdzies po katach. Szef sie zakiwal i teraz wszyscy bezradni.
Prezydent Duda chce zahamowac, ale hamulce juz zerwane, nikt sie juz na niego nie nabierze.

image
(Fot. Jakub Orzechowski / Agencja Gazeta https://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,100865,26466977,jarku-daj-ac-ja-pobrusze-a-ty-wyp-jak-autorzy-transparentow.html)

Po kolei.
U mnie pierwszy dzien czesciowego lockdownu.
Znaczy, wczoraj na cmentarzu, a przedwczoraj karnawal na miescie, bo teoretycznie byl to ostatni dzien otwartych restauracji i knajp. Tance, hulanki, swawola, rabaty, gratisowe napoje. Atmosfera Jak w lutym 1945 na Slasku Opolskim, na dni przed wkroczeniem sowietow - wszystko wypic, wszystko zjesc, ostatni raz zatanczyc.

Obiecalem, ze podam wynik rozprawy sadowej mojego biskupa pomocniczego, ktory sprzeniewierzyl 143 tysiecy euro od dwoch babci z demencja. Wzial pieniadze na lokum i opieke dla babci, lokum zakupil, o babciach zapomnial. Pierwszy dzien rozprawy mial byc 29. pazdziernika, dwa dalsze tydzien pozniej. Ksiadz biskup od administracji diecezja - od roku w stanie zawieszenia - niestety zachorowal. Zycze jak najszybszego powrotu do zdrowia, albowiem zaszczyli mnie w zeszlym roku podaniem mi reki podczas wizytacji parafii.

Roman Giertych nie wplacil 5 milionow poreczenia. Prokuratura ma klopot. Pomyslalby kto, ze Giertych bedzie mial klopot. :)
Zbigniew Stonoga, czlowiek z workiem spraw sadowych i wyrokow, wyjechal bez zezwolenia do Norwegii i grozi podaniem o azyl polityczny. :)
Aresztowano z pelnymi szykanami o 6-tej rano Cezarego Kucharskiego, bylego menedzera Roberta Lewandowskiego. Panowie kloca sie o pieniadze w rozliczeniu koncowym. Fascynujace jest, ze polska prokuratura publikuje nagrania rozmow, w ktorych Kucharski mowi Lewandowskiemu, ze on i jego zona sa oszustami podatkowymi. WIec niemiecki urzad skarbowy zainteresuje sie panstwem Lewandowskich. KTO w polskiej prokuraturze chce zdemolowac Lewandowskiego i DLACZEGO. Czy tylko za to, ze wybil sie za wysoko, no i polskie piekielko musi go sprowadzic do parteru?
Gerd Müller, taki oberLewandowski, lat prawie 75 powoli umiera. Jakze przykro.

Na Zaduszki muzyka podnoszaca na duchu - jablon stracila wszystkie liscie, ale jeszcze nie wszystkie jablka:


(405)  1710171

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości