Amstern Amstern
2111
BLOG

Wielki dzień piłkarza Bayernu München Roberta Lewandowskiego

Amstern Amstern Robert Lewandowski Obserwuj temat Obserwuj notkę 54

Poooszli!
Lewandowski kontra Gikiewicz i Gumny, a w tle Gerd Müller, Bomber der Nation.
Aktualnie rozdawanie nagród dla wszystkich, ktorzy opuszczaja Bayern po tym sezonie. M.in. Miro Klose.

Mój live-ticker.

W tle ratowanie 1. FC Köln. Borussia Mönchengladbach pomaga jak moze, po 3 minutach prowadzi w Bremie 1:0. Köln MUSI zmeczyc Schalke 04.

9. min  Bayern prowadzi 1:0. Coman, ale wlasciwie samobój.

Hokejowe MS 2021 w Rydze: Kanada - Lotwa 0:2, Niemcy - Wlochy 9:4, Niemcy - Norwegia 5:1.

23. min  Lewandowski podaje na glowke Gnabriemu, ten trafia na 2:0.

33. min  Kimmich na 3:0

43. min  Coman na 4:0. Hoffenheim 0:1 z Hertha.

16:58  Bramka w Köln. Wszyscy wstaaaja!!
Hoffenheim wyrownal, Brema lezy 0:4, Bielefeld sie ratuje 1:0 w Stuttgart.
Video w Köln - nie ma bramki. Wszyscy placza.

86. min  Bornauw trafia dla Köln. Wszyscy wstaja!!
Bayern 4:2, Brema 2:4, Bielefeld 2:0. 

17:22 Lewandowski wreszcie trafia!! Wszyscy wstaja!!!!!

Koniec. Bayern wygrywa 5:2, w ostatnich minutach Köln sie ratuje na relegacje, Union Berlin kradnie Borussii Mönchengladbach miejsce w eliminacjach do EL, Bielefeld sie ratuje w Stuttgart, Brema spada do II ligi, Hoffenheim wygrywa z Hertha mecz o pietruszke. Jutro awanse z II ligi, Anglicy, Wlosi i Francuzi.

(My:  221 316   Oni:   948 619)  1 823 281

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport