Amstern Amstern
124
BLOG

Baśnie nim zgaśniesz 6

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 11

Wimbledon. Nigdy nie ogladalem, bo atrakcyjne to jak skoki narciarskie. Natomiast chetnie ogladalem tenis jako widowiskowy  kabaret starych mistrzow i mistrzyn. 

Dzieki Salonu24 sledzilem jednak live-tickery mistrza Hurkacza, a potem pieciu pan idacych jak burza. Kawa, Chwalinska, Linette, Frech, Swiatek, no i seniorke Kerber. Niewazne, wygra Harmony Tan, bo nie umie grac w tenisa.

Robert Lewandowski chwilowo na lodzie. Bedzie musial strajkowach od 12. lipca.

Die Toten Hosen nadal swietuja ich 40-lecie. Pamietam jak dzis, w roku 1984, sciagali ludzi na koncerty striptizem, na plakatach obwieszczano, ze bedzie Roswitha, a juz na bilecie, ze Roswithy nie bedzie, a tylko oni, w podwojnej roli - jako grupa i przedgrupa.

image
(https://www.dth-dta.de/de/1982-1990/tour/roswitha-kommt-nicht-aber-die-toten-hosen)

Szkodzi nic, nikt sie nie skarzyl. A grali wtedy tak:

Metoda na Zbyszka znikam na tydzien. Liczba notek spadla z ponad 2500 na ca 2270, liczba aktywnych spadla ponizej 300. Pono na godzine padly serwery. Czas na wakacje.

A propos striptiz:


Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości