Awdiejew "Zycie po smiechu"
Awdiejew "Zycie po smiechu"
Amstern Amstern
1232
BLOG

IV RP - Odnowa czy od nowa?

Amstern Amstern Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 40

W pierwsze lata Salonu24 bylem w Opolu na koncercie i spotkaniu z profesorem Alosza Awdiejewem i jego muzykami.
Pan profesor wpisal mi do kupionej tam ksiace mila dedykacje "na niewygodnym" dzisiaj jezyku.

Na stronie 66 jest anegdota o lichym krawcu. Który jest podziwiany jako dobry krawiec.

"Idee powinny służyć człowiekowi, a nie odwrotnie. Dopasowanie człowieka do idei jest czymś nienaturalnym.
Pewien mężczyzna szył garnitur u lichego krawca. Mierząc uszyty strój, zauważył, że rękaw nieco odstaje. „To musi pan zgiąć rączkę i wtedy rękaw będzie pasował!” - poradził krawiec. „A spodnie ciągną do przodu”. „To musi pan chodzić na lekko zgiętych nóżkach! - radził mistrz. „A marynarka ciągnie do tyłu!’. „Trochę się pan garbi i będzie dobrze!”.
Kiedy mężczyzna pojawił się w nowym garniturze na ulicy, przechodnie wpadli w zachwyt: „Popatrzcie - mówili - jaka pokraka, a garnitur na nim leży jak ulał!”."

Jakos kojarzy mi sie z IV RP i jej Naczelnym Krawcem.
Zródlo tekstu na zdjeciach.


Zobacz galerię zdjęć:

Awdiejew "Zycie po smiechu"
Awdiejew "Zycie po smiechu" Awdiejew "Zycie po smiechu" Awdiejew "Zycie po smiechu", strona 66
Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości