Amstern Amstern
383
BLOG

Teraz tylko pilnować, żeby Putin nie oddał wraku przed ostatnią 96. miesiecznicą

Amstern Amstern Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 18

Jak wiadomo ze wczorajszej miesiecznicy - raportu smolenskiego nie bedzie. Nie ma z tym problemu, bo nie ma wraku, nie ma czarnych skrzynek, nikt nie prowadzi sledztwa smolenskiego, Drogi Wacek uciekl, inne Biniendy tez.
Znaczy, 10. kwietnia 2018 roku Jaroslaw Kaczynski oglosi Polsce i Swiatu, ze przyczyny katastrofy smolenskiej nie da sie ustalic. Zblizyl sie do Prawdy calkiem blisko, ale to nie wystarczylo.

Co bedzie, jezeli przed ta ostatnia miesiecznica Wladimir Putin odda Jaroslawowi Kaczynskiemu wrak smolenskiej tutki i inne fanty?
To bedzie katastrofa jeszcze wieksza od smolenskiej.

Pilka nozna. Prezydent Trump nie ma klopotow z mundialem w Rosji. Kazal chlopakom przegrac z Trynidadem & Tobago i nie jada do Rosji. Mecz USA - Rosja sie nie odbedzie.
Mozna i tak.

Muzykalistycznosc jak zwykle ostatnio - z Kysuc:


(807)  797 000

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka