Amstern Amstern
880
BLOG

Łańcuszek szczęścia świętego Antoniego Macierewicza

Amstern Amstern PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 50

Dlaczego 491 tysiecy zlotych? Dlaczego zawsze 491 tysiecy zlotych? Czy to jest jakas równa suma w innej walucie? Jezeli tak, to w jakiej?
W kazdym razie napisalem mejla do MON, ze chetnie przeprowadze dla Polskiej Grupy Zbrojeniowej szkolenia á 491 tysiecy zlotych sztuka. Zaliczka z góry w pelnej wysokosci od razu na moja firme Ten Tam Team przy Adler Apotheke u mnie we wsi. Pieniadze zlozyc w mozdzierzu w mozliwie duzych banknotach. Pieniadze rusza od razu lancuszkiem szczescia i nikt ich juz nie znajdzie. Chetnie takze pozycze PGZ moje telewizory i sprzet komputerowy za skromne 10 tysiecy dziennie sztuka.

Zawsze mnie zastanawialo, dlaczego Wojsko Polskie nie ma wyposazenia, kiedy kolejni ministrowie chwala sie, ze jako jedno z nielicznych panstw UE wydaja pelny budzet MON, pelne 2% PKB (ostatnio ex-minister Kownacki w niedziele na rundzie sniadaniowej "Kawa na lawe"). Po artykule "W Sieci" juz wiem.

image
(http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23365378,jest-zawiadomienie-w-sprawie-umow-zawieranych-przez-pgz-w-tle.html)

Ale o czym innym. Reaktywowal sie kultowy kabaret "YaYo". Ryszard Markowski ten sam, humor najwyzszej klasy. Pawla Dluzewskiego zastapil goscinnie minister Marek Suski, fenomenalny kabarecista KC PiS.

Jutro mecz z TuS Mechernich 1897. Pojutrze Vatertag, w niedziele dwa mecze i Muttertag. Ciezki tydzien.

Muzykalistycznosc z bywszej DDR. Komu ta muzyka przeszkadzala...


(615)  880 333

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka