Amstern Amstern
1410
BLOG

Patryk Jaki godnym następcą Lecha Kaczyńskiego czyli Wielka Katastrofa GLS

Amstern Amstern Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

Pelne zaskoczenie. Jaroslaw Kaczynski mówi, ze Patryk Jaki jest nie tylko godnym nastepca Lecha Kaczynskiego (na stanowisku prezydenta stolicy), ale ze zajdzie jeszcze dalej.
Z kolei premier Morawiecki mowi, ze Jaki musi byc szeryfem, Lucky Jaki.


Warszawiacy, ja wam serdecznie gratuluje wyboru!

Ale o czym innym. Jesien uderzyla pelna sila. Od wczoraj poludnia ciagle pada deszcz. Do tego okresowo silne wiatry. Temperatura spadla o jakies 10 stopni.
W piatek wieczor na meczu mnie straszliwie przewialo, nie pomyslalem, ze bedzie juz potrzebna zimowa kurtka i mycka. Dzisiaj mecz moze sie nie odbyc, bo trawnik moze byc zbytnio podmulony.

A tak ogolniej, to klub mi sie rozpada. W piatek pierwsza dostala u siebie wciep 0:3 i pojawila sie na pozycji spadkowej. Chlopaki juz sie tylko zra. 7 nowych jest najwyrazniej za duzo, a 4 niemych Japonczykow juz zupelna przesada. Ze strony "starych" slychac coraz czesciej chec opuszczenia druzyny. A "nowi" sa niby dobrzy, ale brak im zgrania.
Katastrofa musi sie skonczyc pieknie - na parkingu obok stadionu postawiono namiot na pareset osob, prezes klub sie zeni, hucznie jak rzadko.

Hobby trace. Nie chce sie wpisac na liste transferowa i szukac nowego klubu. Chodzic za aktualnie znajomymi pilkarzami po paru innych klubach.

image


(528)  938 666

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości