Stary człowiek znad rzeki Stary człowiek znad rzeki
231
BLOG

Wincyj! Wincyj! Wincyj!

Stary człowiek znad rzeki Stary człowiek znad rzeki Rozmaitości Obserwuj notkę 8

Szanowna Redakcjo S24.pl!

Dziękuję za umieszczenie na stronie głównej polemiki @GenexX z @franunderwood.

Chciałem mu to napisać osobiście, ale ponieważ jestem zbanowany przez niego, więc mój komentarz nie mógł się znaleźć na jego blogu.

Przeczytałem jego tekst i muszę przyznać, że jest wstrząsający i jak najbardziej zasługujący na umieszczenie na SG. Wszystkim zainteresowanym wklejam link do jego notki. Na wypadek gdyby Szanowna Redakcja przesunęła go gdzieś w niepamięć.

Szanowna Redakcjo!

Utrzymajcie ten tekst jak najdłużej na SG! Zasługuje na to w najwyższym stopniu. Dzięki lekturze jego notki poznałem nowe, nieznane mi wcześniej formy życia umysłowego. Notka pisana jest z nerwem, czyta się ją jak najlepszy thriller. Autor ma to „coś”, co trzyma czytelnika przy tekście z wytrzeszczonymi gałami, jakby ujrzał niespotykane zjawisko na brzegu Oceanu Koszmarów. Stephen King wysiada i prosi o autograf.

Ludzie! Ludziska!

Przeczytajcie ten tekst, a oczy się wam otworzą na nieznany wam wcześniej świat!

Z góry dziękuję.

/podpis nieczytelny/

Jestem starym człowiekiem patrzącym na przepływającą rzekę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości