Print screen. Żródło: wyborcza.pl *
Print screen. Żródło: wyborcza.pl *
Lesnodorski Lesnodorski
169
BLOG

Jak naprawdę funkcjonują prawa, trybunały i politycy na Zachodzie?

Lesnodorski Lesnodorski Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 18

Coraz z tym gorzej, tak mi się zdaje.


W Polsce natomiast namnożyło się w ostatnim czasie ekspertów z dziedziny prawa, zwłaszcza konstytucyjnego. Co rusz na jakimś blogu napotykam na analizy i porównania zachodnich systemów prawnych z polskimi rozwiązaniami, które podobno niewiele mają z prawdziwą praworządnością. Jestem świeżo m.in. po wysłuchaniu dyskusji w TVP Info z udziałem Jacka Karnowskiego (brawo!) oraz Dominika Tarczyńskiego, posła PiS (jeszcze większe brawa!), a także rozmowy z ministrem Patrykiem Jakim (standing ovation!). Mam ogromny podziw dla przedstawicieli dobrej zmiany - są merytorycznie przygotowani, spokojni i pokazują, ze doskonale wiedzą czego chcą. Jako wyborca, widz i obywatel RP jestem z nimi. Wczoraj wszyscy oni świetnie uzasadniali sens przeprowadzanych reform w wymiarze sprawiedliwości.


Doskonale też wiadomo jak wygląda dziś praworządność na Zachodzie. Leży i kwiczy:


- odbierane są tam dzieci rodzicom,

- uśmiercani starcy,

- kontrolowana wymiana informacji w mediach,

- promowane narkotyki,

- noszeni na rękach terroryści i mordercy (m.in. islamiści i breyviki),

- niszczone małżeństwo,

- trwonione środki publiczne,

- dotowany kapitał prywatny przez państwo,

- powiększane zadłużenie,

- rugowany Kościół i wiara w Boga. 


Jakieś sądy, trybunały, urzędnicy i jacyś politycy uchwalają tam barbarzyńskie prawa, a później je egzekwują... Rozsądek podpowiada, że należy ostrożnie podchodzić do regulacji, które umożliwiają stosowanie takich rozwiązań.


* http://info.wyborcza.pl/temat/wyborcza/gdzie+jest+legalna+eutanazja

Lesnodorski
O mnie Lesnodorski

Tylko prawda jest ciekawa. Tego nie przeczytasz gdzie indziej. Ripostuję zwykle na zasadach symetrii. Wszystkie umieszczone teksty na tym blogu należą do mnie i mogą być kopiowane do użytku publicznego tylko za moją zgodą.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka