WieB WieB
274
BLOG

"Bera" nie wie co chce.

WieB WieB Kultura Obserwuj notkę 15

Ja nie rozumie jak to jest z tymi pretendentami to zawlaszczania kultury.

Niby Niedzwiedzki sie zwolnil, a teraz slysze, ze skierowal zadania do radia.

Mowie wszystkim dupkom: nie rzucaj pracy dopuki nie masz umowy w nowym miejscu.
Niech ciebie wyrzuca: wtydy mozna dostac bezrobotne.

Takie rzucanie pracy dla "honoru" to se moga ... no wiecie.

Dobrze wam tak! nic nie umiecie, na niczy sie nie znacie, pewnie tylko bycie TW wychodzilo wam najlepiej.
Wroce do Niedzwiedzkiego:

- kim on jest?

- na czym sie zna?

- co zrobil?

No tylko mi nie mowcie, ze robil muzyke albo byl dziennikarzem.
Byl pajacem z wasikiem i nic wiecej.

- Jestem PEWNY, ze mial poparcie ojca "chrzesnego" lub wujka, bo inaczej by za kelnera latal.

Byl taki fenomen, co lubil opere, i ja propagowal - Boguslaw Kaczynski!

Tak, on mial serce do muzyki. No i nazwisko!

Ci wszyscy 3-jkowce to palanty i agenty.
Polecam historie Manna - prawdziwa!

https://www.salon24.pl/u/bateria/1004978,jak-to-latwo-zapomniec-kultura

Niech mi ktos powie, ze on tego nie pamieta!

https://www.salon24.pl/u/bateria/



WieB
O mnie WieB

inzynier elektronik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura