BePiotr BePiotr
98
BLOG

takie tam ...

BePiotr BePiotr Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Postanowiłem sprawdzić jak się pisze notki na nowym Salonie. Zrobiłem krótkie badanie w Internecie i wybrałem najbardziej dziś nośny temat Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 

Nie będę dyskutował sam ze sobą na tak popularny temat, ale proponuję się przyjrzeć następującym stronom.

Jest poniedziałek 16 stycznia godz. 11:11.

Wg portalu onet.pl WOŚP zebrała w tym roku 62 mln zł

Wg.  tvn24.pl WOŚP zebrała w tym roku 62,4 mln zł 

Podobne dane podaje Interia.

Na stronie głównej Salonu 24 w rameczce "NEWSY TOP 10"  figuruje jako drugi od góry, czyli zapewne wg świeżości "news" Ponad 28 mln zł. na koncie WOŚP. Rozbłysły "światełka do nieba".

I w tym miejscu można by zacząć się zastanawiać, czy ta notka aby na pewno o WOŚPie ?!

Sądząc po designie nowy Salon ma ambicje pełnienia roli portalu informacyjnego, jednak zawartość jest mocno nieświeża... Ech, szkoda gadać!


Post Scriptum

Na liście nowych notek niniejsza notka pojawiła się natychmiast. Za co poważny plus, bo na Salonie "starym" czasem  po dwóch godzinach jeszcze notki nie widziałem. Bywało, że notka miała już parę komentarzy, a na  liście ciągle jej nie było co zawsze mnie zdumiewało ...



BePiotr
O mnie BePiotr

zbanowali mnie: Grzegorz Gozdawa - chyba mu słoma z papci wylazła Rafał Broda - za bolesną prawdę o stanie jego umysłu Krzysztof Osiejuk - za odmienną percepcję Jarosław Warzecha - za brak aplauzu?Aleksander Ścios - jak pewnie większość nieprawomyślnych Tomasz Sakiewicz - naprawdę nie wiem dlaczego... KaNo - aby uniknąć trudnych pytań?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości