unemployed unemployed
433
BLOG

Za dwa tygodnie zostanę bezrobotnym

unemployed unemployed Społeczeństwo Obserwuj notkę 14

Za dwa tygodnie będę bezrobotny

Witam wszystkich po raz pierwszy w nowym wcieleniu.
Dziś 15 lipca, czyli za dwa tygodnie zostanę bezrobotnym.
Postanowiłem założyć tego bloga opisując na nim wyłącznie moje nowe doświadczenia związane z obecną sytuacją. Zanosi się, że będę miał duuuużo wolnego czasu. Będę starał się unikać wątków politycznych, bo polityki jest tu aż nadto.

Kilka słów o sobie.
Sześć tygodni temu zacząłem 60 rok życia, a więc o znalezieniu jakiejkolwiek pracy w tym wieku raczej marzyć nie można. Za dwa tygodnie zamykam firmę, którą ze wspólnikiem prowadziłem ponad dwadzieścia lat. Decyzja dojrzewała, aż stała się faktem.
Mam 41 lat stażu pracy (składkowego) i mgliste szanse na wcześniejszą emeryturę z racji 20 letniego okresu pracy w szkodliwych warunkach.

Żeby było jasne, nie narzekam i nie użalam się nad losem, lecz traktuje ten nowy etap, jako kolejne wydarzenie życiowe z cyklu.
Za dwa tygodnie czeka mnie pierwszy kontakt z Urzędem Pracy i zakładam, że może być wesoło. Być może moje doświadczenia zainteresują  innych w podobnej i nie tylko sytuacji, a liczę także, że i ja mogę skorzystać z rad i doświadczeń innych obeznanych w tej materii.
To tyle na początek.

unemployed
O mnie unemployed

Blog ten powstał po to, aby wymieniać doświadczenia z innymi użytkownikami w podobnej sytuacji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo