manama1 manama1
457
BLOG

Ostatnie lata Rail Baltica cz10 ograniczenie peronów w Białym

manama1 manama1 Gospodarka Obserwuj notkę 3

W dniu 15 stycznia 2012 roku Kurier Poranny przynosi niewiarygodną wręcz wiadomość. Otóz nie tylko do roku 2020 nie będzienaprawy w znacznym stopniu  zdewastowanych już  peronów głównego dworca kolejowego w Białymstoku, co nawet planują zmiejszenie ilości tych peronów.

Jak czytamy w tekście:

 http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120215/BIALYSTOK/342511274&sectioncat=photostory3

"Teraz gdy wiadomo, że powstanie Rail Baltica E-75 będą nowe projekty peronów, kładek przejazdów. To jest kwestia lat 2014-2020. Wtedy wszystko na naszym dworcu zostanie gruntownie przebudowane. Na przykład peron drugi w ogóle zniknie,jest bowiem dużo węższy niż trzeci. Teraz go tylko utrzymujemy."

 Powyższe skandaliczne  w mojej ocenie rozwiązanie  - brak remenotu a potem zmniejszenie peronów  - może być powiązane z niedopuszczalną zmianą przebiegu Rail Blatica (niegodną oczywiście  z Traktatem Akcesyjnym RP do UE), która ma teraz omijać Białystok - przechodząc przez Starosielce, i gdzie głownym dworcem po stronie polskiej ma zostac niewielki EłK , a nie trzystutysięczne miasto - Białystok.

proszę porównać wpis o próbie wykluczenia Białegosotku z Rail Baltica

http://bezzmian.salon24.pl/259877,ostatnie-lata-rail-baltica-cz-9-proba-wykluczenia-bialegostoku

Czytamy tam m.in.

Pan Matti Ollinkari (przedstawiciel tzw. partnera wiodącego –miasta Helsinek) miał opisać projekt zmian przebiegu Rail baltica poelgajacy na tym, iż

„Propozycja UE zakłada przebieg przez Ełk i województwo warmnińsko-mazurskie z pominięciem Białegostoku” 





 

manama1
O mnie manama1

poważny i niepoważny, z dystensem i bez, patriota i pseudoeuropejczyk, myślacy z własnej skromnej perspektywy, motto: \"wiele lat analizy dla dnia syntezy\" niestety

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka