biculewicz biculewicz
24
BLOG

NIE POSPRZĄTAM MOJEGO GNIEWU

biculewicz biculewicz Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

        Pamięci Kory

Nie posprzątam mojego gniewu.

Nie posprzątam mojego gniewu!


Jak myślisz

…nie posprzątamy naszego gniewu

razem – czy z osobna?


Głowa mi mówi, że… razem.

Nogi mi mówią, że… z osobna.


Nie posprzątam mojego gniewu.

Nie posprzątam mojego gniewu

gniewu na paskudników kościelnych.


Nie posprzątam mojego gniewu:

i… nie będę zamiatał

skandalicznych zachowań kleru

pod dywan

złocisty

hipokryzji kościelnej.


Nie posprzątam mojego gniewu!

I… nie będę bagatelizował…

potworności

pyszałków kościelnych

dziejących się

między innymi

w sierocińcach katolickich.


Nie posprzątam mojego gniewu.

Nie posprzątam mojego gniewu!


19.09.2018. 

biculewicz
O mnie biculewicz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo