Hapy New Year 2020. Fot. Shutterstock
Hapy New Year 2020. Fot. Shutterstock
Bogna Janke Bogna Janke
1148
BLOG

Dobrego roku 2020!

Bogna Janke Bogna Janke Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 109

W ostatni dzień roku 2019 życzę Państwu i sobie, aby Nowy Rok 2020 był dla nas łaskawy. Niech będzie rokiem dobrych zdarzeń. 

Autorom i Komentatorom Salonu24 dziękuję za kolejny wspólny rok - współtworzenia portalu, udziału w debacie publicznej, wielu inspiracji, wartościowych tekstów i komentarzy. 

W 2020 roku wybierzemy prezydenta. Panu Andrzejowi Dudzie życzę reelekcji. Jest moim prezydentem, jestem z niego dumna. 

Polsce życzę dalszego wzrostu gospodarczego i wzmacniania naszej pozycji na świecie. Jesteśmy w dobrych rękach - premiera Mateusza Morawieckiego i jego ekipy.

Jako wspólnota jesteśmy dziś mocno podzieleni. Chciałabym, aby nowy rok przyniósł zmianę - szacunku do siebie nawzajem i osób mających inne poglądy niż nasze. W Salonie24 od czternastu lat jest miejsce dla wszystkich i tak będzie też w 2020.

Życzę dziś nam wszystkim dobrej zabawy sywestrowej, bez fajerwerków - w trosce o naszych kochanych braci mniejszych.

Do siego roku! 


Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura