Duccio di Buoninsegna "Narodziny Chrystusa", 1308-11.
Duccio di Buoninsegna "Narodziny Chrystusa", 1308-11.
Bogna Janke Bogna Janke
1169
BLOG

Boże Narodzenie 2017. Życzliwości i pokoju

Bogna Janke Bogna Janke Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 125

Dziś wieczorem - w wigilię Bożego Narodzenia - będziemy łamać się opłatkiem i składać sobie życzenia. Będziemy cieszyć się obecnością bliskich: dziadków, rodziców, dzieci, wnuków, przyjaciół. Będziemy myśleć o tych, których z nami nie ma, a za którymi tęsknimy. O północy będziemy cieszyć się z nadejścia dnia narodzin Jezusa Chrystusa.

Boże Narodzenie to czas życzliwości i bliskości. Czas dobrych myśli, radości i nadziei. Życzymy Państwu, aby trwał on jak najdłużej - w naszych domach, sercach i umysłach. Życzymy serdecznie: zdrowia, miłości, pomyślności, zrozumienia, lepszego jutra w Polsce i na świecie. I oczywiście dobrych dyskusji w Salonie24.


Bogna Janke, Igor Janke, załoga Salon24.pl



Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura