Szczęśliwego Nowego Roku 2018! Fot. Shutterstock
Szczęśliwego Nowego Roku 2018! Fot. Shutterstock
Bogna Janke Bogna Janke
601
BLOG

Szampańskiej zabawy i szczęśliwego roku 2018!

Bogna Janke Bogna Janke Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 54

Rok 2018 będzie dwunastym rokiem istnienia Salonu24. Z okazji nadeścia Nowego Roku życzę Państwu dobrych dyskusji oraz pomyślności w życiu osobistym.

Mijający rok - 2017 - był dla wielu Polaków czasem dobrej zmiany, ale dla wielu innych - czasem politycznej katastrofy i upadku demokracji. Doświadczaliśmy w Salonie24 tych emocji na co dzień. 

Niech nowy rok - 2018 - przyniesie nam więcej pokoju w naszym wspólnym domu, Polsce. Rozmawiajmy ze sobą, dyskutujmy, przekonujmy do swoich racji, bądźmy pokorni wobec własnych opinii. Nie obrażajmy się na tych, który myślą inaczej, którzy mówią rzeczy niepopularne. Nie obrażajmy się nawzajem. Bez debaty nie ma demokracji i nie ma postępu. Tylko mądre i twórcze starcie to szansa na stworzenie czegoś nowego, naprawdę dobrego.

Salon24 to idealne miejsce do takich dyskusji. Od 11 lat dajemy tu miejsce do wyrażenia opinii każdemu, niezależnie od jego światopoglądu i punktu widzenia. Życzę, aby nowy rok był dla Państwa czasem dobrych dyskusji i inspirującej lektury.

W życiu prywatnym życzę zdrowia, pomyślności zawodowej i szczęścia w gronie tych, których kochacie.

Już za kilka godzin wystrzelą korki od szampanów, oby jak najmniej petard i fajerwerków. Życzę dobrej zabawy i do usłyszenia w nowym roku!


Przyłączam się do apelu: Nie strzelajcie w Sylwestra!




Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura