bravo01 bravo01
200
BLOG

GPW nie kupi pakietu kontrolnego giełdy papierów wartościowych z Izraela przez ustawę o IP

bravo01 bravo01 Giełda Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Wiadomość że polska giełda i polski fundusz rozwoju miał umoczyć miliardy złotych w giełdę Izraela jest dla mnie wstrząsająca. Gospodarka Izraela, oparta na dotacjach rządu USA i światowych organizacji żydowskich jest sztucznym tworem. Gospodarka Izraela w całości podporządkowana jest sprawom obronności kraju, o konkurencji to można tylko pomarzyć. Dlaczego więc polskie instytucje finansowe, kontrolowane przez państwo, miały zamiar zakupić aż 71% akcji TASE, giełdy z Tel Avvwu? Tego nikt nie wie i to jest niewytłumaczalne. Całe szczęście że Izraelici to wstrzymali, a może nie, tylko Polska zapłaci 2 razy więcej.

Chciałbym nadal popierać PIS, 2 pierwsze lata dały mi dużo radości i satysfakcji, mocno protestowałem w związku z dymisją p. Szydło, Macierewicza, Waszczykowskiego, Szyszko. Okazuje się że słusznie, obecny rząd Polski to jakaś delegatura Unii Wolności, tworzonej przez środowisko Michnika. O ile p. Morawiecki jeszcze się jakoś broni, to reszta jakby przepadła. A przeprosiny p. Dudy za Marzec 68 robią jak najgorsze wrażenie. To nie dla mnie żeby wracać do czasów sprzed 25 lat i spotykać się z klimatami jakoby żydzi byli w Polsce najważniejsi, że mają tutaj swoje groby, swoich ziomków, których ani w USA, ani w Izraelu nie chcieli..

bravo01
O mnie bravo01

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka