bronmus bronmus
72
BLOG

- w piątek, trzynastego ..

bronmus bronmus Rozmaitości Obserwuj notkę 3

~~
Spotkałem dziś Felka - w piątek, trzynastego,
więc się przywitałem z sąsiadem, kolegą.
Pytam, co porabiasz i jak Ci się wiedzie?
- On zaś odpowiada - szanowny sąsiedzie
idę właśnie z rynku, chciałem jabłka kupić ..

Lecz przez nieuwagę dałem się obłupić
z portfela i forsy, co w nim trochę miałem.
Więc pożycz m stówę - bądź taki wspaniały,
to mi starczy na jabłka .. no i kilka flaszek
- wspomnij stare lata i przygody nasze ..

Co mi teraz robić, wiedząc że to ściema?!
Takich to znajomych za dużo się nie ma,
a Felek z natury jest mało szkodliwy.

Na starość się staje może nazbyt ckliwy ..?
~~

bronmus
O mnie bronmus

znudzony emeryt - rok ur. 1945

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości