Brygida Naruniec Brygida Naruniec
232
BLOG

Joe Biden-czapki z głów!

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Polityka Obserwuj notkę 34

Prezydent Stanów Zjednoczonych Joe Biden urodził się w tym samym roku co ja- w 1942. Jest ode mnie o kilka miesięcy młodszy, urodził się w listopadzie, a ja w kwietniu. Wiem jakie ograniczenia ma człowiek osiemdziesięcioletni, a więc tym bardziej podziwiam Joe Bidena.

Wczorajsza wizyta w Kijowie na pewno zaskoczyła i zadziwiła wszystkich, no może z wyjątkiem niewielu malkontentów, którym się nic nie podoba.

Dzisiaj Joe Biden wygłosi przemówienie w Warszawie, będzie mówił nie tylko  do Polaków, ale do wszystkich ludzi na świecie i na pewno będzie słuchany przez cały świat.

Pamiętam, że byłam zachwycona przemówieniem Prezydenta Trumpa w Warszawie, czy to dzisiejsze przemówienie zrobi na mnie równie ogromne wrażenie , to się okaże. Konserwatywne poglądy Trumpa są mi bliższe niż liberalne Bidena, ale potrafię obiektywnie patrzeć na to co mówi i robi człowiek.Joe Biden wzbudza sympatię i od wczoraj podziw, mam nadzieję, że się nie rozczaruję.


Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka