ciiiii....wszystkie pieski śpią.....
ciiiii....wszystkie pieski śpią.....
achmielka achmielka
297
BLOG

groch z kapustą

achmielka achmielka Rozmaitości Obserwuj notkę 0

    Tyle lata było że pod samą szyję...Tyle sie człowiek nażył tym wszystkim co sie w tych 2 miesiącach zdarzyło!

Bardzo to był udany czas, bardzo pracowity. Życie rolnika bez ciągnika zaczyna mnie wkurzać.Fajnie jest orać siać żniwować sianokosy robić i td ale jak mam za wszystko zapłacić Panu W albo panu Panie Panie-to bardzo ekonomicznie to mi nie wychodzi oj nie. Ale nie mogę dopuścić żeby sprawy finansowe mnie tak przygnębiały, nie mogę martwić się na zapas -choć kobiety włąśnie tak mają.

   Było siedem szczeniaków-czy ktoś to jeszcze pamięta? Tak może i było ,jest dwa ,reszta rozdana i już , został tylko Klusek i Łazanka dwa przemiłe szczeniaki charakterne  ale i kochane, Klusek ma być oddany już jutro w tajemnicy przed dziećmi bo bardzo go kochają ale 4 psy to za wiele i nie mogę zostawić tego tłumu.

   Konie użytkowane jeździecko były aż nadto przez wakacje, ja przez swoje obowiązki krowie to za bardzo nie mogłam sie wykazywać , ćwiczyć  umiejętności swoich czy coć-szkoda ale co, no co poradzisz- takie życie.

   Jestem najesienniona troszkę bo:

                    jesień puka mi w okno jak wróbel szary i cichy

                   czarny kot mruczy sennie

                  pozdychały juz muchy:)

                    mgły ranne pod płoty się cisną

                    szare trawy od rosy zimnej

          tak cicho tak zimno mglisto

        i jesiennie mi bardzo jesiennie

 

 

 

    Tak mi właśnie w środku jest-więc pora na kawę-została już tylko rozpuszczalna-tfuj, ale co zrobić wszystko wydane na farby pędzle i wałki, było i będzie malowanie jeszcze u nas przez czas jakiś a przez to, to i radośniej mi(tam gdzie już skończone), i smutniej mi (tam gdzie nawet nie zaczęte). Malowanie żeby przetrwac należy być zorganizowanym-co mie dotyczy tylko czasami.

 aaaaa mam w dodatku jeszcze 4 jesienne kotki do rozdania:) wczoraj jeden wszedł na stodółkę i nie umiał zleźć i trzeba było go ściągać ręcznie! Te małe kocięta to naprawdę wejdą na czubek drzewa i straż pożarną trzeba wzywać-głupiutkie ale i rozdarte bo miauk to ma głośny kocurek oj ma!

achmielka
O mnie achmielka

Czego w życiu wciąż szukam?-nie znajdę , każdy dzień niespodzianką dla duszy, biegnę sobie przez łąkę zieloną a śpiew ptaków wiatr mi zagłuszył...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości