Promil ma rzepy w grzywie
Promil ma rzepy w grzywie
achmielka achmielka
160
BLOG

śniegowo

achmielka achmielka Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 

 

   Zadumanie jest tak samo dobre jak i pędzenie na oślep. Wszystkiego nam w życiu potrzeba. Sikorki mają używanie na choince, już wystawiona za okno, bez łańcuchów i cukierków, bez solnych kotów i aniołków za to zaśnieżona milonem diamentowych drobinek-no i ustrojona w sikorki! Stoi tuż za oknem a na parapecie Mamcia wysypuje słonecznik łuskany i orzechy włoskie-w sam raz coś na pusty ptasi brzuszek. Sikory wiec zlatują gromadnie a wróble nie ustepują im i też jest ich moc...

   Zasiedzenie  w domu daje o sobie znać, na tv nie patrzę, jakies info mignie przed oczami na necie, i tylko zwierzaki-moje codzienne rytuały -obowiązki mucząco miałczące dają o sobie znać. Jak za mało się dzieje koło mnie to szukam jakiejś zawieruchy. Chyba już bym pędziła do moich Niemców, ale zwierzaki.. właśnie -nie mogę wyjechać nie mogę  sobie zafundować ferii.

   Jesień zostawiła we mnie smutne nuty, psiaki zgineły w tragicznych okolicznościach-jak i kury sąsiadowe-sztuk siedem. Święta przechorowane-grypa dopadła nas w tym roku i kąsała niczym zły pies po kolei każego-aż do ostatniej sztuki!

   Trzeba dojść do ładu z życiem i dniem codziennym, pogłębiający się haos wtorku budzi niepewność środy. Zapętliłam się to pewne. Kotek Smarkotek mówi na to-niemożliwe?, przecież codziennie świeże mleko na miseczce-więc o co chodzi?-też bym chciała wiedzieć kochani... 

Zobacz galerię zdjęć:

lubię Promilka
lubię Promilka moja konizna:) śniegowo kura Małego-codziennie znosi jajko!!! winogron przy stodole kotek Smarkotek-czyli Lesław(Lesio)((albo Leonardo)
achmielka
O mnie achmielka

Czego w życiu wciąż szukam?-nie znajdę , każdy dzień niespodzianką dla duszy, biegnę sobie przez łąkę zieloną a śpiew ptaków wiatr mi zagłuszył...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości