achmielka achmielka
211
BLOG

Złotkowo:)

achmielka achmielka Rozmaitości Obserwuj notkę 1

 

 

 

       Jeżeli lubisz "ZŁOTE" to nie odkładaj na potem,

         nie myśl bezpieczniej tak będzie,

       bo "ZŁOTE" znajdą Cię wszędzie!

       Będą chodzić za Tobą jak pieski,


      i nie ważne, że masz już "NIEBIESKI",

     że "ZIELONY" dostałaś od cioci..

      "ZŁOTE"-chciałyby Cię ozłocić...

 -------------------------------------------------

I tak oto jakoś dalej się szyją moje kolorkowe cudaczki. Straszny dzień-obudziło mnie plumkanie deszczu - o 4.00, brrr.. Potem zwierzaki, potem praca (dalej nowość dla mnie choć to już 3 miesiąc na papierku..). A w dzień przez te zawiesiste chmurzyska przedzierały się promyki słonka-ale wieczorem czyli gdzieś tak o 16 stej-znów stalowo i buro-ale moje sznureczki mają wszystkie kolory świata! Pod choinkę może jakoś sprawię sobie kolejne kamyki i sznurki...Ale najpierw wybieranie prezentów dzieciom, Mały się nie może zdecydować na cokolwiek (no oprócz-mama może komputer-bez limitu i Lol...?), a starsze Kapatoniątko ma listę 13 rzeczy, które chce- ale już ustalone, że mogą być nabyte tylko 3 rzeczy! Nie mam niestety jeszcze żadnej, a święta za chwilkę...

Wasza chmielka:)

Zobacz galerię zdjęć:

achmielka
O mnie achmielka

Czego w życiu wciąż szukam?-nie znajdę , każdy dzień niespodzianką dla duszy, biegnę sobie przez łąkę zieloną a śpiew ptaków wiatr mi zagłuszył...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości