adminek24 adminek24
27
BLOG

rss tylko czerwone wkrótce, odpowiedzi na pytania

adminek24 adminek24 Polityka Obserwuj notkę 9

Nie tylko na forum pod moim poprzednim postem, ale i w listach do nas prosicie o kanał rss tylko dla sekcji czerwonej. pojawi się wkrótce. Będzie można tak jak obecnie subskrybować blog konkretnego usera, tylko blogi "czerwone" (opcja nowa) lub cała zawartość blogową salonu (jak obecnie). Mam nadzieję, że wprowadzimy to do końca przyszłego tygodnia.

Do Kataryny. "Nie wiem jak to wygląda technicznie i czy jest możliwe w tym programie ale bardzo przydatne jest umożliwienie śledzenia przez RSS komentarzy pod wybranymi blogami."

Na razie (wciągu najbliższego miesiąca lub dwoch miesięcy) nie wprowadzimy tej funkcjonalności . Z czasem może się uda.

Do Jarka Cyrankiewicza

"1. Kalendarz postów dla każdego blogowicza"

pracujemy nad tym,dzis w nocy będzie

2. Licznik dla każdego bloga

mamy niestety z tym kłopoty, w dającej przewidzieć sie przyszłości ich nie będzie

4. Logo Salon24 dołączane do postów i komentarzy w czytniku RSS (używam Paseczka)

na razie tego nie planujemy, ale jak nam czasu i sil starczy, to będą, ale trzeba uzbroić się w cierpliwość.

Do Franza

"- przydałaby się opcja "Otatnio skomentowałem" - może być 'jawna' w postaci np. pięciu linków do ostatnio komentowanych przez usera dyskusji na innych blogach"

Wprowadzimy to przed świętami

Do pytaj_nick

Userzy sekcji niebieskiej nie moga na razie wprowadzać swoich zdjęć przy tytule bloga , ale dzięki nowemu edytorowi mogą juz swobodnie umieszczać zdjęcia w samym blogu.

Krzysztof Leski pytał o nieaktywne pole style w edytorze. usuneliśmy te usterkę, nie mieszamy juz ze stylami. Poprawiliśmy pole format. Na razie nie będzie pluginów.

Mam nadzieję, ze odpowiedziałem na najpilniejsze pytania. jesli coś ominąłem, proszę o uwagi. Proszę także o następne pytania.

Nie pytacie o rzeczy, nad którymi pracujemy najintensywniej. To dobrze, bedzie niespodzianka i to wkrótce. Juz widać , że mój blog nie jest ani czerwony, ani niebieski, ale szaro-czarny. Wewnętrzne blogi adminów salonu będą właśnie w takim kolorze.

adminek24
O mnie adminek24

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka