jurodiwyj jurodiwyj
43
BLOG

Ja też chcę udziału w "Rzeczpospolitej"

jurodiwyj jurodiwyj Polityka Obserwuj notkę 2

Dlaczego może mieć Mecom, może chcieć Point Group i nawet Polskapresse, a ja nie. Wszak "Rzeczpospolita" jest naszym wspólnym dobrem.

Podanie o 49 proc. udziałów w spółce Presspublika, wydającej "Rzeczpospolitą", motywuję swoimi zasługami na polu oraz nienaganną postawą moralno-polityczną. Pałam ponadto słusznym uczuciem, którego sublimacją może być pożądanie wobec akcji wydawcy "Rz" posiadanych przez Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita" S.A.

W czym ja gorszy od lekkoduchów od "Machiny"? 

Też, podobnie jak Point Group mogę zapewnić, że jestem w kontakcie, lub szybko go nawiążę, z kilkoma funduszami inwestycyjnymi, inwestorami, którzy chętnie uznają mój pomysł złożenia oferty na zakup tych udziałów i poszerzenie zakresu mojej działalności za doskonały.

Oferta Mecomu opiewa na 110 mln zł?

Cóż to dla mnie. Ja daję 111 mln. Że co, że nie mam tyle przy sobie...

Weźcie Davida Montgomery'ego, szefa Mecom na stronę i sprawdźcie i czy on ma. Założę się, że nie ma a kasę na zakup tych udziałów weźmie z kredytu. Tak się finansuje takie transakcje.

No, więc, jeśli ja też pożyczę kasę (myślę, że bank, wziąwszy pod uwagę rentowność inwestycji, łatwo da mi ten kredyt pod zastaw tych akcji).

Lecz oprócz względów biznesowych jest jeszcze coś takiego jak postawa ideowa i wiarygodność uczuć pod adresem ekipy rządzącej.

To mój atut, więc bardzo proszę o udziały w "Rzepie". 

jurodiwyj
O mnie jurodiwyj

1. Wiara w platformizm czyni cuda. 2. Platformizm ostatecznym osiągnięciem myśli politycznej 3. Platformizm to władza PO plus prywatyzacja szpitali. Liczę dni nowej ery miłości:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka