ZBOKOWCA ZBOKOWCA
517
BLOG

Basia

ZBOKOWCA ZBOKOWCA Polityka Obserwuj notkę 0

Dzisiaj jest smutna rocznica zakatowania przez MO Grzegorza Przemyka.

Grzesia nie znałem i nie mam pojęcia jakim mógłby być człowiekiem?

Znałem jego matkę. Przypadkowo nosiliśmy to samo nazwisko i chodziliśmy do tej samej klasy na warszawskim Marymoncie przez 6-7 lat. Ba, nawet siedzielimy w jednej, pierwszaj, ławce.

Byłym kilka razy w jej domu, ale nigdy nie przypuszczałem, że jej dom, jest tak samo jak mój, antyreżimowy.

Z Basią, a właściwie naszym nazwiskiem, powtórnie zetknąłem się przy okazji śmierci Jej syna.

Kolejnym zrządzeniem losu był fakt, iż jedenego z oprawcówjej syna był także przyczyną moich przygód z MO przy okazji utarczek z tamtym systemem.

Nie szukałem z Nią kontaktu.

Przez wspólnych znajomych dowiedziałem się, że jest poetką związaną z ruchem antykomunistycznym.

Wtedy utożsamiałem antykomunizm z anty-socjalizmam i tak mi zostało do teraz.

Ona wierzyła w socjalizm z "ludzką twarzą', czyli w "czerwonego luda".

Grzesia i Basi już nie ma!

Pomyślmy.

 

 

ZBOKOWCA
O mnie ZBOKOWCA

Konserwatywny-liberał. Zgryźliwy dziad, który nienawidzi wszelkiej maści lewactwa!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka