DMJ DMJ
95
BLOG

Jestem Winny-opowieści dziwnej treści

DMJ DMJ Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Jest mi niezmiernie przykro że też musiało to dzisiaj być. Właśnie się dowiedziałem… tak trudno to wyznać .

 

Jest mi wstyd że zawaliłem .Gdybym tylko wiedział co narobię….ale już za późno .Nic już tego nie odwróci. Trzeba stanąć twarzą w twarz z tą straszną prawdą.

 

Uf….głęnboki oddech i do rzeczy : Dzisiaj to jest 25.10.2013r w publicznej TV w dzienniku telewizyjnym „odbywającym się” w programie telewizyjnym 1 podali że za brak ustawy i przepisów wykonawczych do możliwości leczenia za granicą i zwrotu środków finansowych na to przeznaczonych zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej odpowiedzialny/odpowiedzialna jest ….nie , nie minister finansów ,wice premier Rostowski .Nie minister zdrowia Arłukowicz ale…..odpowiedzialna jest  POLSKA .

 

Wiem , wiem oni też ale ja też .Nie jakiś tam rząd ale POLSKA  CAŁA !

 

Więc ja się pytam nieśmiało cały zestrachany :

 

Towarzysze dyrektorzy  dziennikarze  publicznej TV programu 1

 

- Za co ja jeszcze jestem winny ?????

 

Za dwa miliony młodych ludzi którzy za rządów jego królewskiej mości Donalda Tuska wyjechali za granicę też ja jestem winny ????

 

Za horrendalne długi kraju ……za….??????? Też   ja .

 

O Matko Boska ratuj…….    

DMJ
O mnie DMJ

pesymista z tendencją do optymizmu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości