DMJ DMJ
357
BLOG

Wypasione reklamy i.......Wyborcza

DMJ DMJ Rozmaitości Obserwuj notkę 4

 

Rano miałem trochę czasu więc usiadłem w kawiarni ażeby ten czas jakoś mile zleciał to oprócz kawy latte postanowiłem postudiować co też piszą Ci którzy myślą jak Ja mam myśleć ....Gazeta Wyborcza była pod ręką no to zaczynam studiować .

Pierwsza strona :  

Kibole ,policjanci ,kibole policjanci ,"Staruch" było też coś w rodzaju "Precz z żydami" (nie cyt .dosłownie) oczywiście to krzyczeli kibole no i żale policji że trzeba z tym skończyć i stadiony pozamykać i w ogóle aby PZPN coś z tym zrobił ( czytaj Boniek ) bo tak dalej być nie może .Burdy na PKP i w ogóle strasznie....

Zmroziło mnie..źle jest .Obejrzałem się było pustawo ale kelner ? Może to jakiś zakamuflowany kibol i zaraz mnie od tyłu zadusi klubowym szalikiem...te kibolstwo to podobno zjawisko masowe .Szczególnie ci młodzi tak mają .Ciekawe dlaczego i kto ich tego uczy ?

Jakoś tak mi się skojarzyło z tym tekstem że to może Kaczyński.....bo w TV widziałem jak pokazywali marsz ten z 11listopada i że ktoś coś podpala i potem zaraz że Kaczyński Jarosław w Krakowie no wiecie taka zbitka obraz po obrazie i tak mi już zostało w pamięci ....Kaczyński, burdy ,kibole, Kaczyński niepokoje ,afery ...wychodzi PIS.

Na następnych stronach nie było lepiej.

Prof.Rońda ten od blefu,cha,cha,cha,Macierewicza w końcu ukarany ,AGH jego magnificencja rektor się zdenerwował że ten profesor ośmielił się wykorzystywać siebie to jest profesora do haniebnej gry w karty z rządem (czytaj komisją Laska ) jak tu chodziło o PRAWDĘ bo przecież wspomniana komisja w żadną grę nie gra.

Biedny pof.Rońda myślał że gra z tymi którzy nie grają .No i znowu PIS bo ten Rońda to był od Macierewicza ....makabra źle mi się zrobiło.

Dalej.....były agent Kaczmarek teraz poseł PIS jeździ jakimś drogim samochodem  pożyczonym i w ogóle tego nie deklaruje w swojej poselskiej deklaracji ale przecież to PIS oni tak już mają.

Dalej.....Beata Gosiewska senator....tak,tak, PIS coś tam kombinuje z deklaracjami ale w sumie nie można jej nic udowodnić bo prawo itd. oj sprytna ta pani z PIS.

Miałem już doś tych strasznych PISów i dość pomyślałem nie mogę tak sobie umysłu zatruwać .....poczytam sobie reklamy .

I wiecie co od razu mi się lepiej zrobiło .Różne ,różniaste te reklamy o kinie o rozrywkach o ....przetargach organizowanych przez różnego rodzaju agencje państwowe, wójtowie, burmistrzowie itd. aż pozazdrościłem i pomyślałem : Może by tak gazetę założyć tyle kasy się tu zwaliło , taki urodzaj.

Wszystkie te reklamy miały jedną wspólną cechę były....duże i było ich dużo. Oj joj  joj ale kto to wszystko zleca .

Coś wiem o reklamie gazetowej : Duża reklama duża kasa ,mała reklama mała kasa a dużo dużych reklam=dużo kasy.

Pomyślałem ale głupi ci redaktorzy po co piszą tyle o tym PIS nie lepiej przeznaczyć to na reklamę .Przecież jak będą źle pisać o PIS to PIS im nie zapłaci to kto IM zapłaci ?

EUREKA to ja już wiem .Oni muszą tak pisać o PIS bo jak PIS wygra wybory to jako rząd nie da im reklam i nic nie ZAROBIĄ .

I wtedy naprawdę zrobiło mi się smutno że Ci redaktorzy tak muszą pisać ,żal mi się zrobiło tych dziennikarzy że ich zmuszają dla .....pieniędzy a oni biedni pewnie tak w ogóle nie myślą tylko tak muszą pisać no bo mają rodzinny , kredyty , domy ,wczasy ....no wiecie dużo różnych fajnych rzeczy bardzo ,bardzo drogich w utrzymaniu.

To ja już wiem co mam myśleć oj ty zły PIS nigdy nie dojdziesz do władzy co byś ty biednych panów redaktorów Wyborczej dorobku życia  pozbawił niedoczekanie twoje .Ja przecież serce mam i rozum mam i wiem co ma myśleć jak mi powiedzą co mam myśleć.

"Banialuka" w Bielsku-Białej taki teatr kukiełkowy byłem kiedyś dawno temu . Spektakl : Król i Królewna .Mały byłem a oni tacy wspaniali ,cudowni , moje marzenia żeby tam być oj dziecko, dziecko...i wszystko szlag trafił bo po skończeniu spektaklu wyszli aktorzy na scenę . Królewna - stara baba a taki miała słodki głos .On król - nie lepiej . Król i królowa....kukiełki pociągane za sznureczki ....oszustwo , czar  prysł.

No już kończę tylko na koniec dopiszę kilka tagów:

Gazeta Wyborcza,PIS,Zły,oszuści,krętacze,kibole,antysemici,faszyści,PO,dobrzy,ludzie,prawdomówni,wyborcy,kukiełki,sznureczki,reklama,kasa.       

 

DMJ
O mnie DMJ

pesymista z tendencją do optymizmu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości