przechodzień
przechodzień
przechodzień przechodzień
138
BLOG

Panie nasz Zielonooki...

przechodzień przechodzień Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Panie nasz Zielonooki...

kiedy Jezus szedł po wodzie 
wszyscy stali i patrzyli
każdy mówil co innego 
kpili z niego nie wierzyli
byłoby też tak i dzisiaj 
dużo słów i marny koniec
jeden mówi to jest kpina 
drugi tylko klaszcze w dłonie

Panie nasz Zielonooki
nie chcę byle jak umierać
chcę jak Jezus iść po wodzie
a nienawiść ludzką zbierać
i zanosić ją przed Ciebie
jeśli Jesteś w swoim niebie

kiedy Jezus szedł po wodzie 
stałem obok nie wierzyłem
można pływać można tonąć 
ale iść tak nie marzyłem
można przelać całe morze 
w ślady małych stóp na piasku
można stracić można zbierać 
ale iść w księżyca blasku

Panie nasz Zielonooki 
zabierz moje zadziwienie
chcę jak Jezus iść po wodzie
takie było me marzenie
za to że nie umiem tego
chroń nie od wszelkiego złego

kiedy Jezus szedł po wodzie 
lżejszy był od światła w nocy
pośród spadających gwiazd 
trwa wołanie ku pomocy
wszyscy którzy to widzieli 
serca mieli skute lodem
może Jezus szedł po wodzie 
zamrożonej naszym chłodem

Panie nasz Zielonooki
poprzez czas i wieczność całą
daj mi serce tak gorące
żebym mógł wśród mroźnej zimy
ogrzać wszystkich Twoim słońcem
łzy osuszyć bo błądzimy

łódź, niedziela, 29 sierpnia 2010, 21:11 (F.E.F.)image

sub rosa...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura