Daani Daani
246
BLOG

Hierarchowie Kosciola katolickiego musza zawalczyc o mlodziez!

Daani Daani Społeczeństwo Obserwuj notkę 79

   Pewien gosc RM zalil sie ostatnio, ze w kosciele widzi starszych I ludzi w srednim wieku oraz dzieci z rodzicami .Bardzo malo mlodziezy....

Jest mnostwo ruchow religijnych, sa pielgrzymki itp,ale to I tak dziwi, 

kto, co  te mlodziez zabiera...Kosciolowi.

Internet, powiedza wszyscy od razu.A jak  prezentuje sie KK w internecie z oferta do mlodych? Czy brakuje komputerow ksiezom I klerykom? Nie mogliby czegos atrakcyjnego wymyslec, by przyciagnac tro che mlodych do KK? Tyle jest miejsc w dawnych salkach katechetycznych, ktore stoja najczesciej puste, a gdzie moglyby dzialac: kluby internautow, dyskusyjne, muzyczne , sportowe, pomocowe itp.Rozne mafie  nie proznuja,sekty itp.Nie wolno im oddac mlodych Polakow na zatracenie.Ten powszechny konsumpcjonizm,reklamy,"miec"ponad "byc"....to wszystko rzezbi mentalnosc mlodych, ktorych niewiele porywa.Czas nad tym sie zastanowic.Najwyzszy czas.



....

Dedykacja dla Karoliny Nowickiej

Tak.Jak Pani widzi, Dobry Pasterz dba o owce swoje, nie zostawi zadnej bez pomocy, uratuje I wywiedzie nad wody spokojne, a zle wilki ukarze....


...

...

Biblia.deon.pl

NOWY TESTAMENT

1 List do Koryntian sw.Pawel

Hymn o miłości

1 Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,

a miłości bym nie miał, 

stałbym się jak miedź brzęcząca 

albo cymbał brzmiący. 

2 Gdybym też miał dar prorokowania 

i znał wszystkie tajemnice, 

i posiadał wszelką wiedzę, 

i wszelką [możliwą] wiarę, tak iżbym góry przenosił. 

a miłości bym nie miał, 

byłbym niczym. 

I gdybym rozdał na jałmużnę całą majętność moją, 

a ciało wystawił na spalenie, 

lecz miłości bym nie miał, 

nic bym nie zyskał. 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

4 Miłość cierpliwa jest,    Nienawisc, dzielo I cecha Szatana, niecierpliwa jest

łaskawa jest. / nielaskawa

Miłość nie zazdrości, / zazdrosci

nie szuka poklasku, / szuka poklasku

nie unosi się pychą; / unosi sie pycha

nie dopuszcza się bezwstydu, / jest bezwstydna

nie szuka swego, / szuka swego

nie unosi się gniewem, /unosi sie gniewem

nie pamięta złego; /pamieta zlo

6 nie cieszy się z niesprawiedliwości,/ cieszy sie z niesprawiedliwosci 

lecz współweseli się z prawdą. / nie wspolweseli sie z prawda

7 Wszystko znosi, /  lwszystkiego nie znosi

wszystkiemu wierzy, / niczemu nie wierzy

we wszystkim pokłada nadzieję, / w niczym nie widzi nadziei

wszystko przetrzyma. / niczego nie wytrzyma

8 Miłość nigdy nie ustaje, /  jest zawodna, konczy sie.

jak proroctwa, które się skończą, 

albo jak dar języków, który zniknie, 

lub jak wiedza, której zabraknie. 

 Po części bowiem tylko poznajemy, 

po części prorokujemy. 

10 Gdy zaś przyjdzie to, co jest doskonałe, 

zniknie to, co jest tylko częściowe. /.../

Teraz poznaję po części, 

wtedy zaś poznam tak, jak i zostałem poznany. 

 Tak więc trwają wiara, nadzieja, miłość - te trzy: 

z nich zaś największa jest miłość.

Znowu musze to zadedykowac Karolinie Nowickiej.Taki wewnetrzny przymus, natchnienie.Co z cialem po smierci,,?

Krzyz to jest brama Pana....

"...On podtrzymal, gdy mnie popchnieto".



Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo