Daani Daani
116
BLOG

Coronawirus a woda pitna.Ginie w 93 st.C.po 15 min

Daani Daani Polityka Obserwuj notkę 3

The coronavirus can survive long exposure to high temperatures, a study by a group of researchers at Aix-Marseille University in southern France found.

They heated the coronavirus at 56 degrees Celsius for 30 minutes, 60 degrees Celsius for 60 minutes, and 92 degrees Celsius (almost boiling point of water) for 15 minutes, according to the research paper published on journal bioRxiv.org on Saturday.

Visit our dedicated coronavirus site here for all the latest updates.

While the high temperatures significantly reduced the effectiveness of the coronavirus, it was still able to replicate, i.e. capable of starting another round of infection in its host.

Only during the protocol of heating the coronavirus for 92 degrees Celsius for 15 minutes was COVID-19 completely /...../

English.arabiya.net

"/.../Badanie przeprowadzone przez grupę naukowców z Uniwersytetu Aix-Marseille w południowej Francji wykazało, że koronawirus może przetrwać długą ekspozycję na wysokie temperatury. Ogrzewali koronawirusa w 56 stopniach Celsjusza przez 30 minut, 60 stopniach Celsjusza przez 60 minut i 92 stopniach Celsjusza (prawie temperatura wrzenia wody) przez 15 minut, zgodnie z artykułem badawczym opublikowanym w czasopiśmie bioRxiv.org w sobotę. Odwiedź naszą dedykowaną stronę koronawirusową tutaj, aby uzyskać wszystkie najnowsze aktualizacje. Podczas gdy wysokie temperatury znacznie zmniejszały skuteczność koronawirusa, nadal był on w stanie replikować się, tj. Był w stanie rozpocząć kolejną rundę infekcji u swojego gospodarza. Dopiero podczas protokołu ogrzewania koronawirusa w 92 stopniach Celsjusza przez 15 minut całkowicie COVID-19/.../"

Kto nas oszukuje I dlaczego? Slask? Wode pitna nalezy gotowac przez ok.20 minut.Co z woda do mycia sie?

Wodociagi w 2007 r przeszly za Tuska w rece samorzadow.

"2007-11-08 / Zaraz po oddaniu wladzy przez PIS Tuskowi/

Przejęcie przez Samorząd Województwa Śląskiego.Akcje Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociagów S.A. zostały przejęte przez Samorząd Województwa Śląskiego.

https://www.salon24.pl/u/daani/1037627,dzwiek-ciszy-s-g-wersja-aktualna-koronawirusowa

...

Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka