Daani Daani
314
BLOG

SABATON from Sweden- przyjaciele Polski.Muzyka ku pokrzepieniu Ducha Narodu

Daani Daani Kultura Obserwuj notkę 12

Wspanialy szwedzki zespol ,slawiacy chwale polskiego oreza i bohaterstwo Polakow, walczacych o wolnosc naszego kraju.Przyjechali do Polski i zwiedzali Wizne i inne miejsca, ktore opiewali ...Dziekujemy ! Chwala Wam, SABATONie! Od Polakow macie najwieksze ordery polskie i wdziecznosc wielka! Dziekujemy za przyjazn! We love you "Sabaton"!!!

                                                                    www.sabaton.net

 Dodaje 04/10/17 ::) https://www.salon24.pl/u/takiesobie/213761,sabaton-to-nalezy-wytrzebic-wg-saloniku


Walka z najezdzca jak 40:1    WIZNA.....Bialostockie

Polskie Termopile       720 Polakow odpieralo atak liczacego 42000   zolnierzy Wehrmachtu korpusu pancernego od 6-10 wrzesnia 1939                          

"Zadna armia nie stanie na ziemi bronionej przez polskie wojsko...."

     “40:1”

Tak spokojnie przed burza, oczekujac na rozkazy

Kilku zostalo wybranych, by zmierzyc sie Z niezliczonym wrogiem

Rozkazy z dowodztwa brzmialy:

Walczyc do upadlego  Ziemi nie oddac!

Na poczatku wrzesnia rozpetala sie wojna nieznana calemu swiatu

Zadna armia nie stanie na ziemi bronionej przez polskie wojsko

Dopoki nie ma 40:1 Wasze sily zostana zniszczone

Zniszczone!

Ref:Ochrzczeni w ogniu 40:1 Duchem Spartanie Smierc I Chwala

Zolnierze Rzeczypospolitej, stojacy naprzeciw gniewu Wehrmachtu, niszczacego nasz dom

8 wrzesnia rozpoczela sie wscieklosc RzeszyNawala z mozdzierzy I dzial

“Nie poddawac sie.! Utrzymac bunkry!”

Kapitan przysiagl,ze wygra lub tutaj zginie

Dzwiek ostrzalu artyleryjskiego  Tak wsciekly niczym grom

Wiec, chodzcie, pokazcie,  na co was stac!Przygotujcie sie na pieklo, ktore sie nie skonczy

Dopoki nie ma 40:1 Wasze zycie zostanie zabrane

Zabrane!

 


Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura