Daani Daani
573
BLOG

Wiceprez.Krakowa, ktora zlikwidowala Teatr E.Demarczyk-skazana za przekret z dzialka !

Daani Daani Kultura Obserwuj notkę 15

https://dziennikpolski24.pl/wiceprezydenci-skazani-za-korupcje-wideo/ar/9366542

No, coz.....

Teresa Starmach skazana w 2016 r zawieszeniu w gronie licznych wiceprezydentow Krakowa, odznaczona przez prezydenta Komorowskiego najwyzszymi odznaczeniami panstwowymi, w tym " Niezlomna w Slowie".

Pani Ewa Demarcxyk zapewne o tym nawet nie wie do dzisiaj.A ja jestem chora i mam czas stuku, puku w smartfonik z daaaleka szukac Prawdy o wielkiej podlosci , jaka nalezy wynagrodzic Wielkiej Artystce Ewie Demarczyk, ktora zostala zaatakowana przez takich oto urzednikow ds kultury w krolewskim miescie Krakowie...Stracila swoj Teatr i zostala potraktowana z buciora....Juz wiadomo, co to za gremium....Dramat "krakowka,": glucho wszedzie, cicho wszedzie, co to bedzie, co?

https://www.salon24.pl/u/daani/914015,cz-2-akt-barbarzynstwa-kulturowego-na-ewie-demarczyk-deptanie-diamentu

.....

https://www.salon24.pl/u/daani/912594,w-przygotowaniu-szkic

Tu jest opowiesc o tym, co spotkalo Ewe Demarczyk.Link wyzej.

....

https://www.wnp.pl/parlamentarny/sejm-2015/okw-13-krakow-ii,14/kw-platforma-obywatelska-rp,5/teresa-starmach,1566.html

O kandydatce Teresie Starmach z foto. 0,06% poparcia w rankingu portalu w  2015r

Dbala o to, by instytucje kultury mialy srodki na swoje funkcjonowanie.Zlozyla Szkole Goscinnosci./ Ewa Demarczyk poznala jej smak....

Teresa Starmach w wywiadzie dla niemieckiej prasy codziennej dla miasta Krakowa.Nie pomoglo w kolejnych wyborach.

https://dziennikpolski24.pl/dom-pachnacy-przyprawami/ar/4685676

http://www.teresa.starmach.com.pl/zart.html

Czeka na nia etat w Teatrze " Groteska", jak donosi GW.

Dodane 29/11/18 ponizej:

https://gazetakrakowska.pl/tag/teresa-starmach

Znowu przekret? Bierze kase z innego projektu, nomen omen "Diament".

https://www.portalsamorzadowy.pl/ocen-radnych/osoba/teresa-starmach,4990.html

Poparcie dobilo nieomal do zera.Pani Teresa Starmach z PO, radna zostala w zastepstwie.Jakim cudem moze byc radna, skoro zostala skazana za przewalki w 2016r wraz z innymi wiceprezydentami Krakowa w aferze stulecia miasta krolewskiego? 

Byla tam opcja, ze odwolaja sie do Sadu Apelacyjnego, mimo udowodnienia im przekretow i skruchy.

Problem w tym ,ze prezes Sadu Apelacyjnego w Krakowie wraz ze zorganizowana grupa przestepcza ,skladsjaca sie z czesci sedziow zostali aresztowani.Nastapily braki kadrowe i sprawa lezy i czeka? Bo jak inaczej, skoro Teresa Starmach zostala radna mimo wyroku za przekrety? Chryste Panie,!!! To nie jest na daremno wolanie. Sycylia wymieka!

https://gazetakrakowska.pl/malopolska-radna-z-po-moze-stracic-mandat-przez-800-zl-brutto/ar/282558

...." Bardzo niemadre tlumaczenie sie" Starmach- wg prif.Kaminskiego.

.....Tomaszow, oryg.spiewa Ewa Demarczyk

Wzruszajaca aranzacja,jesli wziac pod uwage prawde slow tej piesni i pomyslec o tym, ze "cudze meble wstawiono" do Teatru Artystki, ale "Musimy skonczyc nasza dawna rozmowe smutnie nie skonczona".Rozmow za wiele nie bylo, ale trzeba wrocic do tematu Teatru Ewy Demarczyk.

Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura