Daani Daani
331
BLOG

Swiety w Auschwitz, patron wolnosci slowa-O.M.Kolbe.O incjatywie W.Gadowskiego

Daani Daani Społeczeństwo Obserwuj notkę 22

"Chce dodac innym odwagi do zycia." O.M.M.Kolbe, Auschwitz, 1941 r .Tak mowil do hitlerowca, idac dobrowolnie na smierc glodowa za Franciszka Gajowniczka, ktory rozpaczal,  ze zostawi zone I dzieci.Gajowniczek ocalal, zyl 94 lata i jest pochowany, co piekne i malo znane, w Niepokalanowie, tam gdzie zyl I pracowal o.M.M.Kolbe./W linkach jego opowiadania/.

image

Przyszly swiety Kosciola katolickiego-Maksymilian Maria Kolbe.Tu- mlody, uduchowiony brat zakonny.Czy wiedzial? Tak.Mial wizje- ukazala mu  sie Matka Boza I przekazala, ze bedzie meczennikiem KK.Moze dlatego nie zastanawial sie, gdy " przyszla ta godzina"?

https://www.polskieradio.pl/39/156/Artykul/665213,Ja-obozu-nie-przezyje-ale-wy-bedziecie-uratowani

Od"Czego chce ta polska swinia?" -do zwracania sie "na pan " do ojca M.M.Kolbe.Link ponizej

https://www.przewodnik-katolicki.pl/Archiwum/2011/Przewodnik-Katolicki-11-2011/Archidiecezja-Gnieznienska/Dwie-smierci-Gajowniczka

Opis jak bylo, chwila po chwili...

O tym jak SS-mani  "wypisywali" ze szpitala w obozie / im wyzsza goraczka, tym szybciej...do gazu lub do krematorium./

o sadystach, jakich swiat nie widzial, o trzykrotnym uratowaniu z egzekucji i kary smierci, o psychopatach wsrod kadry obozowej- opowiada Franciszek Gajowniczek(+94 lata), uratowany przez Sw.Ojca Kolbe.

http://wiez.com.pl/2016/10/10/rozmowa-z-czlowiekiem-uratowanym-przez-o-kolbego/

....

14 sierpnia br Witold Gadowski organizuje Marsz Pamieci w Auschwitz.To jego felieton przypomnial mi Postac swietego O.Kolbe, ktorego tak czcil papiez JPII.

Moze nie trzeba powielac nazwy zydowskiego Marszu Zywych? Mamy swoje nazwy i inny styl dopominania sie o Pamiec./Dodaje 24/04 : W.Gadowski chce robic zapisy, czyli listy imienne uczestnikow Marszu.Po co?Nie za duzo tych wykazow sformalizowanych w czipach lub na papierze porywow wolnej woli i wyboru? Zadbac o ochrone porzadna i wystarczy./

     Trzeba pamietac o wszystkich ofiarach Auschwitz I nie lekcewazyc prawa Polakow do oddania holdu swoim Rodakom tam zamordowanym.A o Swietym Ojcu Kolbe tez kiepsko pamietalismy....On TAM, w Auschwitz, zlozyl ofiare z wlasnego zycia dobrowolnie za innego wieznia, F.Gajowniczka.

https://www.polskieradio.pl/227/4261/Artykul/1356175,Franciszek-Gajowniczek-zawdzieczal-zycie-sw-Maksymilianowi-Kolbe

image

Franciszek Gajowniczek- rocznik 1901 na sluzbie.

Probowalam wkleic via smartfon foto Sw.O.Kolbe- bez rezultatu, czyli ma byc film. Tak w ogole,czy  ktos nakrecil film o Nim ? PS.Znowu dziwne rzeczy z tym moim smartfonem dzieja sie .Foto mlodego Ojca Kolbe zamiescilam dopiero wczoraj,24/04, a usilowalam je zapisac podczas pisania tego tekstu.Nic z tego.Nie zapisywaly sie zadne fotki I dlatego poszukalam wideo na YouTube.com.

Wczoraj pojawily sie u  mnie w smartfonie dwie takie same fotki mlodego Ojca Kolbe, faktycznie usilowalam sciagnac taka jedna, w czasie pisania notki bezskutecznie.Teraz mam je z kilkudniowym opozniemiem ...Czujni, czy" cuda" lub cud?;)





Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo