Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig
504
BLOG

Jaki jest koszt wykształcenia lekarza a ile i kto dostaje za studenta zza granicy ?

Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig Gospodarka Obserwuj notkę 2

Od lat widzę jak na AMG dzisiaj zwaną UCK studiują medycynę studenci z innych państw, od Kenijczyków po Norwegów i zapewne tak jest  i na innych uczelniach medycznych w Polsce, moje pytanie jest krótkie: Ile  i kto kasuje obcych studentów a  jaki koszt ponosi Polska wykształcenia medyka, czy nie jest przypadkiem tak, że budżet kosztuje to bardzo  słono a uczelnia-rektor  Przytula jakieś śmieszne pieniądze?

Jeśli tak to najwyższy czas to zmienić, podobno mamy najmniej lekarzy licząc na głowę w Europie./!/

Mój nick wyraża prawdziwe informacje.  Zajmuję się marketingiem szeroko rozumianym. Jestem neutralny. Wszędzie Neutralny chociaż czasami sprawy wyglądają inaczej tzn. po jakimś artykule może się zdawać, że jestem komuś przeciw a komu innemu jestem przychylny. Każdemu życzę jak najlepiej i oczekuję RYCHŁEGO nadejścia Królestwa Boga. Wiem, że każdy was / i ja / jest niedoskonały... Wiem też, że każdy grzech będzie odpuszczony... Z wyjątkiem tych szczególnych... Wiem, że Pomazaniec JEDYNEGO BOGA przyszedł, by zniweczyć dzieła diabelskie... Wiem bardzo dużo... I bardzo dużo mogę Ci pomóc...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka