Delfina Bo Delfina Bo
193
BLOG

Co z pluciem w miejscach publicznych? Może Marszałkowie wypowiedzą się na ten temat?

Delfina Bo Delfina Bo Rozmaitości Obserwuj notkę 21

   Plucie na ulicy, chodniku jest dość powszechne. Bardzo często obserwuję, że (głównie mężczyźni) wyrzucają z siebie pokaźne ilości śluzu, zapewne odzwierciedlającego stan zdrowia sprawcy tego czynu. A taka plwocina rozdeptywana jest przez wielu przechodniów, w tym dzieci i zwierzęta i tym samym jej zawartość dość szybko się rozprzestrzenia.

    Pomijam aspekt higieny i estetyki, chociaż u mnie już samo pisanie o takich zdarzeniach wywołuje odruch wymiotny.

   W kontekście zagrożenia koronawirusem, chciałabym poznać zdanie Ekspertów, czy istnieje możliwość przenoszenia tego czy jakiegokolwiek innego choróbska poprzez plwocinę? Może Panowie Marszałkowie Senatu zademonstrują jak należy pluć oraz jak należy się zachować w sytuacji, kiedy już znajdziemy się w pobliżu takiego zjawiska?

   I proszę mnie nie odsyłać do internetu, bo tam niestety, jest wiele niewiarygodnych informacji, głównie typu nic nie wiemy ale dużo się wypowiadamy (publikujemy żeby podbić popularność portalu) dlatego pytanie kieruję tam gdzie powinnam. To znaczy do polityków mających wpływ na kształt opieki zdrowotnej i zarazem lekarzy odpowiedzialnych za stan zdrowia społeczeństwa.

  A społeczeństwo proszę, by bacznie obserwowało zachowania różnej maści ekspertów - bardzo często lobbystów - co czyni ich niewiarygodnymi. Także, przyglądać się politykom, i czyj tak naprawdę interes oni reprezentują?   


Delfina Bo
O mnie Delfina Bo

Sz.P. w notce pt. "Polskie obozy pracy" jeszcze nie wyczerpałam tematu. Dziękuję za zainteresowanie. Zapewniam, że czytam wszystkie komentarze, ale nie jestem w stanie każdemu indywidualnie odpowiedzieć. - - - - - Publicystyka i eksperymenty są działalnością dodatkową i pro bono, co w zupełności pochłania mój czas wolny. - - - - - Niestety, w ostatnich miesiącach, z przyczyn ode mnie niezależnych, moje zaangażowanie na S24 zostało ograniczone niemal do zera, ale  jeżeli pojawi się taka możliwość to ciekawsze teksty czytam. Na udział w dyskusji czasu już brakuje, za co przepraszam i proszę o wyrozumiałość. - - - - - "Przyjdą takie czasy, że ludzie będą szaleni i gdy zobaczą kogoś przy zdrowych zmysłach, powstaną przeciw niemu mówiąc: jesteś szalony, bo nie jesteś do nas podobny." _ _ _ św. Antoni Pustelnik _ _ _ Po moich najbliższych wpisach, mogą pojawić się opinie dyskredytujące moją osobę. Oświadczam, że mam się dobrze i nie zamierzam popełnić samobójstwa.  _ _ _ Polecając dalej, nie zapominajmy o podaniu źródła :-) _ _ _ Przedrukowywanie tylko za zgodą autora :-) _ _ _ Niekulturalne komentarze usuwam bez ostrzeżenia :-(

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości