Delfina Bo Delfina Bo
1158
BLOG

Kaczyński dla brata złamał prawo biorąc udział w nielegalnym zgromadzeniu 10 kwietnia

Delfina Bo Delfina Bo PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 77

   Także Prezydent złamał zakaz przemieszczania się uciekając ze stolicy do Krakowa. Dla obecnej władzy Ofiary Katyńskie i rocznica Chrztu Polski się nie liczą i nie mają znaczenia. Tylko Smoleńsk i śmierć Lecha Kaczyńskiego jest ważna, bo tutaj jest możliwość podlizania się Prezesowi. Poza tym udowodnili jak się liczą z prawem przez nich samych stanowionym na czas pandemii: zakaz zgromadzeń, obowiązek zachowania odległości 2 metrów między osobami, zakaz przemieszczania się. 

   Czekałam z komentarzem licząc, że pan Prezes naprawi swój błąd 13 kwietnia czcząc Pamięć Ofiar Zbrodni Katyńskiej i 14 kwietnia rocznicę Chrztu Polski. Niestety nie doczekałam się.

   Pokrętne wypowiedzi i bezczelne tłumaczenia przedstawicieli Sejmu i Kancelarii Premiera obrażają mnie. Oni "byli w pracy" i "wykonywali obowiązki". Wobec tego dlaczego zapomnieli o tych obowiązkach 13 i 14 kwietnia? W mediach znalazłam tylko informację i zdjęcie samotnego Premiera Morawieckiego pod pomnikiem Katyńskim w Warszawie. Gdzie był Naczelnik Państwa? Gdzie była Marszałek Witek? Gdzie byli pozostali uczestnicy zgromadzeń z 10 kwietnia?

   Być może, po krytyce za 10 kwietnia postanowili obowiązki pełnić w różnych godzinach i fotograf za nimi nie nadążał? Nie wstydźcie się. Pokażcie te zdjęcia i nagrania, bo może ja do nich nie dotarłam.

   To prosty przykład jak władza deprawuje ludzi i między innymi dlatego uważam, że należy wprowadzić jednokadencyjość w każdej strukturze władzy.


Delfina Bo
O mnie Delfina Bo

Sz.P. w notce pt. "Polskie obozy pracy" jeszcze nie wyczerpałam tematu. Dziękuję za zainteresowanie. Zapewniam, że czytam wszystkie komentarze, ale nie jestem w stanie każdemu indywidualnie odpowiedzieć. - - - - - Publicystyka i eksperymenty są działalnością dodatkową i pro bono, co w zupełności pochłania mój czas wolny. - - - - - Niestety, w ostatnich miesiącach, z przyczyn ode mnie niezależnych, moje zaangażowanie na S24 zostało ograniczone niemal do zera, ale  jeżeli pojawi się taka możliwość to ciekawsze teksty czytam. Na udział w dyskusji czasu już brakuje, za co przepraszam i proszę o wyrozumiałość. - - - - - "Przyjdą takie czasy, że ludzie będą szaleni i gdy zobaczą kogoś przy zdrowych zmysłach, powstaną przeciw niemu mówiąc: jesteś szalony, bo nie jesteś do nas podobny." _ _ _ św. Antoni Pustelnik _ _ _ Po moich najbliższych wpisach, mogą pojawić się opinie dyskredytujące moją osobę. Oświadczam, że mam się dobrze i nie zamierzam popełnić samobójstwa.  _ _ _ Polecając dalej, nie zapominajmy o podaniu źródła :-) _ _ _ Przedrukowywanie tylko za zgodą autora :-) _ _ _ Niekulturalne komentarze usuwam bez ostrzeżenia :-(

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka