Delfina Bo Delfina Bo
356
BLOG

Opozycja niczym Talibowie z maczetami na ruskim czołgu, idzie przez Polskę

Delfina Bo Delfina Bo UE Obserwuj temat Obserwuj notkę 17

Dość! To wszystko zmierza w bardzo złym kierunku. Czas więc podjąć działania o wystąpienie z tego eurokołchozu. Niech się sami w nim "gotują", bo i tak nic dobrego z tego nie wyniknie. Nie wiem czy moje serce wytrzyma ten atak na Polskę, ale jeżeli tak, to pójdę w pierwszym szeregu w walce z tymi bezdusznymi nienawistnikami, którzy myślą i swoim zwolennikom wmawiają, że jest to walka z PiS. Na litość Boską!

PiS to Polacy

premier Morawiecki to Polak

prezydent RP to Polak

wyborcy PiS to Polacy


PiS otrzymał mandat do rządzenia Polską od Polaków


W Sejmie, decyzją Polaków PiS ma większość i może decydować i tworzyć prawo jakiego chcą Polacy, którzy zagłosowali na PiS


Trzeba mieć bardzo złą wolę albo mieć malutki rozumek, żeby podważać decyzje legalnego rządu, wybranego w demokratycznych wyborach i na forum międzynarodowym występować przeciw rodakom i własnej Ojczyźnie! To nie może im ujść na sucho i obiecuję, że póki żyję nie spocznę w drodze do zmiany Konstytucji i przywróceniu kary śmierci. Bo za zdradę musi być najwyższy wymiar kary. Zmian potrzeba więcej, ale najpierw rozliczenia. Żeby nie było tak jak:

po '89 - kogo ukarano? kogo skazano?

po 2015 - kogo ukarano? kogo skazano?


teraz te hydry albo ich następcy podnoszą łby i niszczą wszystko za co my i nasi przodkowie przelewaliśmy krew, co z takim mozołem odbudowywaliśmy 


Czas najwyższy pożegnać to zdegenerowane towarzystwo


ps. teraz słucham laureatów Konkursu Chopinowskiego, więc nie znam najnowszych wiadomości i boję się wejść na jakiś kanał informacyjny


Delfina Bo
O mnie Delfina Bo

Sz.P. w notce pt. "Polskie obozy pracy" jeszcze nie wyczerpałam tematu. Dziękuję za zainteresowanie. Zapewniam, że czytam wszystkie komentarze, ale nie jestem w stanie każdemu indywidualnie odpowiedzieć. - - - - - Publicystyka i eksperymenty są działalnością dodatkową i pro bono, co w zupełności pochłania mój czas wolny. - - - - - Niestety, w ostatnich miesiącach, z przyczyn ode mnie niezależnych, moje zaangażowanie na S24 zostało ograniczone niemal do zera, ale  jeżeli pojawi się taka możliwość to ciekawsze teksty czytam. Na udział w dyskusji czasu już brakuje, za co przepraszam i proszę o wyrozumiałość. - - - - - "Przyjdą takie czasy, że ludzie będą szaleni i gdy zobaczą kogoś przy zdrowych zmysłach, powstaną przeciw niemu mówiąc: jesteś szalony, bo nie jesteś do nas podobny." _ _ _ św. Antoni Pustelnik _ _ _ Po moich najbliższych wpisach, mogą pojawić się opinie dyskredytujące moją osobę. Oświadczam, że mam się dobrze i nie zamierzam popełnić samobójstwa.  _ _ _ Polecając dalej, nie zapominajmy o podaniu źródła :-) _ _ _ Przedrukowywanie tylko za zgodą autora :-) _ _ _ Niekulturalne komentarze usuwam bez ostrzeżenia :-(

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka