Delfina Bo
Delfina Bo
Delfina Bo Delfina Bo
109
BLOG

Co dalej w kampanii? Kto i na kogo jakie haki wyciągnie?

Delfina Bo Delfina Bo Polityka Obserwuj notkę 4

     Kampania wyborcza nabiera rozpędu i tak naprawdę to nikt nie potrafi przewidzieć jak się potoczy dalej. Kto i na kogo jakie haki wyciągnie? Dla osoby choćby w minimalnym stopniu zorientowanej w zawiłościach politycznych, jest oczywiste, że nie haki powinny decydować o tym kto wygra wybory lecz wiedza, doświadczenie i chęć służenia Polsce. Świadomie napisałam "służba Polsce" nie ojczyźnie, ponieważ wcale nie tak rzadko, spotykamy się z ludźmi innych narodowości, którzy kochają Polskę i pięknie jej służą. Niestety, ale o wiele częstszym przypadkiem są ludzie narodowości polskiej a służące interesom obcych państw. To jest zdrada narodowa i powinna być karana, ale póki nie uzdrowimy Państwa, nie doprowadzimy do uchwalenia zdrowego prawa, broniącego interesu państwa i jego obywateli, to nie będzie możliwe.

     Wydawać by się mogło, że to takie proste. Skądże znowu. Dopóki świadomość społeczna będzie na tak niskim poziomie jak obecna to nie nastąpi nigdy. Prosty przykład: na 100 % wiemy, że obywatel/ka dopuścił/ła się przestępstwa a postępowanie prokuratorskie/sądowe przedłuża się w nieskończoność. Według obecnego prawa taka osoba może np. startować w wyborach i co gorsza najczęściej dostaje mandat o jaki się ubiega. Niezrozumiałym dla mnie jest fakt, że ludzie uchodzący za uczciwych, głosują na potencjalnych przestępców. To powinno być traktowane jak współudział w przestępstwie. Niestety wybory są tajne.

cdn.


Delfina Bo
O mnie Delfina Bo

Sz.P. w notce pt. "Polskie obozy pracy" jeszcze nie wyczerpałam tematu. Dziękuję za zainteresowanie. Zapewniam, że czytam wszystkie komentarze, ale nie jestem w stanie każdemu indywidualnie odpowiedzieć. - - - - - Publicystyka i eksperymenty są działalnością dodatkową i pro bono, co w zupełności pochłania mój czas wolny. - - - - - Niestety, w ostatnich miesiącach, z przyczyn ode mnie niezależnych, moje zaangażowanie na S24 zostało ograniczone niemal do zera, ale  jeżeli pojawi się taka możliwość to ciekawsze teksty czytam. Na udział w dyskusji czasu już brakuje, za co przepraszam i proszę o wyrozumiałość. - - - - - "Przyjdą takie czasy, że ludzie będą szaleni i gdy zobaczą kogoś przy zdrowych zmysłach, powstaną przeciw niemu mówiąc: jesteś szalony, bo nie jesteś do nas podobny." _ _ _ św. Antoni Pustelnik _ _ _ Po moich najbliższych wpisach, mogą pojawić się opinie dyskredytujące moją osobę. Oświadczam, że mam się dobrze i nie zamierzam popełnić samobójstwa.  _ _ _ Polecając dalej, nie zapominajmy o podaniu źródła :-) _ _ _ Przedrukowywanie tylko za zgodą autora :-) _ _ _ Niekulturalne komentarze usuwam bez ostrzeżenia :-(

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka