Prorok.Lebioda Prorok.Lebioda
150
BLOG

Quo vadis opozycjo?

Prorok.Lebioda Prorok.Lebioda PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

 Teoretycznie kochana opozycjo dowolnej maści, jestem waszym wyborcą. Teoretycznie. Kiedyś, dawno, dawno temu na was głosowałem nawet. PiS-u nie lubię, Nadprezesa tym bardziej, na Kurskiego mam uczulenie, Ziobro z Gowinem to już nawet nie są zera. Głosowałem ostatnio na Kukiza ale wiemy jak skończył i pomijam to milczeniem. Teoretycznie jestem do zagospodarowania. Bierzcie mnie! Na co czekacie? Mój głos jest jeden + ewentualnie rodzina jaką przekonam do głosowania na was. To już parę głosów do przodu. No? Kto się ośmieli? Panowie proszą Panie czy jakoś tak. Macie mi coś do powiedzenia albo do zaproponowania? Sprawdźmy.

 Najpierw teoretycznie największa partia opozycyjna. Po sondażach pod rządami Borysa I Mściwego już nie tak bardzo największa, ale ma największy klub parlamentarny. Co macie mi do powiedzenia? Że PiS jest be? Wiem to bez was. Że rządzi do kitu? Wiem to. Zaraz, zaraz chwileczkę, a ilu pisowców rozliczyliście po rządach PiS w 2007? Mieliście 8 lat na to. Nie no żadnego, przecież nie będziecie kąsać kolegów polityków po nogach? To jak to z Wami jest? Dalej łazicie na wspólne z PiS-em rauty w SKOK Wołomin? Teraz to strach blady bo ponoć NIK ma się za to zabrać. Więc kolegów z Wiejskiej na ruszaliście. Taka wojenka dla ciemnego luda. A jak tam z programem wyborczym? Jest jakiś? No jest. Fajnie. Bardzo mi się podoba, taki pisowski koncert życzeń , wszystko dla wszystkich. Najbardziej wzrusza mnie, że będziecie przywracać demokrację i że po zebraniu miliona podpisów referendum będzie obligatoryjnie. Miło, bo swego czasu mieliliście podpisy obywateli w niszczarkach jak chcieli się wypowiedzieć publicznie. Fajnie, że tak zmądrzeliście. Na wasze nieszczęście moja pamięć sięga dalej niż ostatnie wybory. I te zapowiedzi o braku kolejek do specjalistów lekarzy. Chłopaki i dziewczyny mieliście 8 lat na to? Wtedy się nie udało, ale teraz to na pewno? Po prostu jestem wzruszony, ale jakby wam to powiedzieć... jesteście tak skompromitowani po ostatnich 2 kadencjach, że tylko dureń uwierzyłby wam na słowo. Ja wolę być mądry przed szkodą (tym razem). Dodatkowo pozbywacie się swoich posłów w takim tempie, że za 2 lata zostanie z was kółko parlamentarne. Nawet nie koło. W czasie kiedy PiS mówi Polakom, że bogatszym zabierze, a biedniejszym da na tacy, wy zajęci jesteście wywalaniem Zalewskiego i tego drugiego, jak mu tam, bo nawet nie kojarzę człowieka. Fajny timing. Pokazujecie mi, że co prawda PiS ma "Polski Ład" do d... ale wy nie macie nic lepszego, ale za to Zalewski z kolegą są bardzo be.

 Nowy czarny koń. Polska 2050 i Szymon Płaczliwy. Tu macie mi do powiedzenie, że PiS jest zły, a Platforma też jest zła. I wszyscy są źli tylko Szymon jest super. Na razie zajęci jesteście sejmowymi wycieczkami w poszukiwaniu mandatów w obecnej kadencji. Naprawdę macie mnie za debila? Chcecie, żebym poparł ugrupowanie zbierające uciekinierów z POKO, bo są super i w ogóle warto ich mieć u siebie. Naprawdę jakbym chciał mieć w parlamencie dalej te same wyświechtane ryje z PO to bym na nich głosował. Na wasze nieszczęście nie chcę. Jak tam z Waszym programem. No jest jakiś. Polska zielona, solidarna i taka z drzewkiem. O przepraszam to program prezydenta Hołowni. Programu partii Polska 2050 nie ma. Są podcasty. I analizy. I strategie. Dziwnym trafem przepisane z programu prezydenta Hołowni. Czyli program się pisze. Będzie. Za 2 lata może jak znalazł.

 Lewica. Tu już zajeżdżamy w okolice całkowitego absurdu. Dalej rozkminiacie czy kobieta to kobieta czy "osoba z macicą"? Jeśli tak rozkminiajcie sobie dalej. Beze mnie. Jestem jakiś uwsteczniony i słyszałem jedynie o kobietach i mężczyznach. Jak 90 ponad procent polskiego społeczeństwa. Wasz program, znowu wszystko dla wszystkich + aborcja i związki partnerskie i świeckie państwo. Fajna tabelka na końcu, co prawda nie wiem skąd te liczby, bo nie podajecie no ale tabelkom trzeba wierzyć. Co prawda nie rozumiem jak po rozdaniu wszystkiego wszystkim jeszcze wam zostało na plusie, ale ja humanista za słaby z matematyki jestem. I znów kolejki do lekarzy. To widzę taka "wspólna sprawa". Mam takie pytanie jak świrusów od Zandberga znoszą takie stare pryki z SLD? De facto bardziej konserwatywne od konserwatystów? No ale widać dla paru % się da. Nie dla mnie ta ferajna. Zbyt binarny jestem.

 I Konfederacja. Tu jest prosto jak w mordę strzelił. Przynajmniej wiadomo kto jest winny i czemu Żydzi. I korporacje. I Bill Gates. Wasz program, też jest prosty. 5 punktów, z czego już w pierwszym piszecie, że trzeba zabrać, ale za to paliwo będzie po 3 zł. Proste. I atomowe elektrownie. Nie da się czegoś innego może? Jakoś tak nie dowierzam naszym "fachowcom", że zbudują coś, co nie pieprznie jak Czernobyl? Tak naprawdę wasz program jako jedyny w porównaniu do poprzedników nie wzbudził mojego obrzydzenia. Mogę się zgadzać albo nie, ale przynajmniej było prosto, szybko i bez wpisywania wszystkiego dla wszystkich. Nie poprę was chłopcy i dziewczęta. Bałbym się, że pan Braun któregoś pięknego dnia stwierdzi, że każdy kto nie ma niebieskich oczu jest Żyd i do gazu z nim. A moja żona nie ma. I stary dobry Korwin. Naprawdę... ekhem ... to nie moja bajka.

 Podsumowując cała opozycjo ( o PSL nie piszę. Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że skończą tam gdzie ich miejsce. Na śmietniku historii ). Nie wiem dokąd idziecie. Nie wiem jak zamierzacie wygrać z PiS-em, który wyrychtował sobie właśnie kolejną kiełbasę wyborczą za 770 mld złotych. Nie przedstawiacie sobą kompletnie nic (Polska 2050) albo budzicie moje całkowite obrzydzenie (POKO). Zajęci jedynie sobą i wojenkami o mandat tu i % tam. Żadnej wizji, żadnej sprawy która mogłaby porwać Polaków i przebić pisowską bajkę o Robin Hoodzie co zabierze bogatym i da biednym. Nic nie macie i nic nie chcecie mieć. Bo tak łatwiej i prościej. Wsadzić x swojaków na poselskie ławki. Te mordki z telewizorni. A dalej? Się zobaczy... pokrzyczymy , że PiS jest zły i łamie konstytucję. I są do bani. Może ktoś to kupi. Róbcie tak dalej. Śpijcie sobie dalej w poselskiej ławce. Dobranoc opozycjo.

Jak każdy prorok. Wiem to i owo dlatego mnie powieszą, spalą albo ukrzyżują:D

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka