Wojtek Wojtek
152
BLOG

Wybierając Trzaskowskiego, otwierasz drogę BUDCE...

Wojtek Wojtek PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Już  za kilka dni będziemy oddawać głos na "mniejsze zło"... - jak wielu to tłumaczy. Z mojego kręgu bliższych i dalszych znajomych duża część nie lubi Jarosława Kaczyńskiego i nie jest przychylna większości parlamentarnej stworzonej przez Prawi i Sprawiedliwość.

Oni deklarują wybór Rafała Trzaskowskiego jako najlepsze rozwiązanie w tej sytuacji.

A ja zastanawiam się, na ile jest to patrzenie jedynie na czubek własnego nosa. Bo w ślad za wyborem Rafała Trzaskowskiego otwieramy drzwi nie tylko dla Borysa Budki czy Małgorzaty Kidawy Błońskiej. 

image

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcQMtzoYpltokhxdkhkUZqKlCV4j0XEdORIOXw&usqp=CAU

Otwieramy je również szeroko dla Millerów, Balcerowiczów i całej plejady gwiazd tworzącej dawną Unię Wolności - kontynuatora Kongresu Liberalno-Demokratycznego pod przewodnictwem Donalda Tuska...

Kto z tych ludzi dzisiaj jest przeciwny takim rozwiązaniom jak "bon turystyczny" czy chociażby "500 PLUS" albo wiek emerytalny 60 i 65 lat odpowiednio dla kobiet i mężczyzn ?

Ba, tym ludziom nawet nie przyszło na myśl że takie finansowanie rodziny jest możliwe... i ciągle brakowało im naszych pieniędzy... a dzisiaj aż piszczą, by przejąć władzę z rąk PiS...





Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka