Wojtek Wojtek
206
BLOG

Grzegorz Braun nawołuje o przestrzeganie prawa

Wojtek Wojtek Konfederacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Grzegorz Braun będzie ubiegał się o urząd prezydenta miasta Rzeszowa. To, co mnie bulwersuje, to on ciągle nawołuje polityków Prawa i Sprawiedliwości do przestrzegania prawa...

Jeżeli ktoś poprawia innych, to sam nie powinien popełniać błędów... a jednak:

https://www.youtube.com/watch?v=aVCcSHqb1Ck


Otóż w swojej wypowiedzi użył sformułowania "oficera bezpieki" w stosunku do osoby ministra pełniącego swoje obowiązki w roku 2021. Jako dziennikarz śledczy i reżyser filmów o charakterze interwencyjnym - powinien rozróżniać "bezpiekę" lat 50. XX w. i nie nadużywać tej formy w odniesieniu do polityków #dobrej zmiany.


Poza tym - permanentnie bojkotuje on przepisy o zachowaniu się w okresie zagrożenia epidemiologicznego wirusem COVID. Myślę, że w pogoni za stanowiskami obejmowanymi w drodze wyborów powszechnych będzie on podejmował populistyczne działania nadające mu powszechny rozgłos medialny, a z chwilą objęcia urzędu - pozostanie już marionetką w rękach lokalnych elit...

Bo jak można ocenić ambicje kandydata na urząd prezydenta państwa, który wręcz "z łapanki" zabiega o urząd prezydenta miasta ?

Kiedyś bardzo podobał mi się jako prawicowy polityk i nawet byłem skłonny popierać jego kandydaturę na urząd prezydenta państwa. Teraz żal mi jego osobistego zaangażowania w sprawy Polski, bo w pogoni za urzędami zatracił swoją wolność. Myślę, że jako poseł - mógłby zrobić dla Polski dużo więcej a jako reżyser - mógłby stworzyć naprawdę wspaniałe i ponadczasowe dzieła !






Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka